هزینه خرید ویلا شمال به صورت دوبلکس و اجاره آن‌

امروزه در شمال کشور شاهد انواع مختلفی از ویلاها هستیم. به طوری که در انواع و شکل‌های متنوع توسط سازندگان طراحی و ساخته می‌شوند. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید ویلایی در شمال کشور اجاره  یا اقدام به خرید ویلا شمال کنید، بهتر است با انواع ویلاها آشنا شوید تا بعدها دچار ضرر و زیان نشوید. عمدتا ویلاهایی که در شمال کشور ساخته می‌شوند به دو صورت دوبلکس و فلت طراحی و ساخته می‌شوند. ویلاهای دوبلکس از نمونه ویلاهای پرطرفدار بین افراد می‌باشد که مسافران با خرید و یا اجاره آن به صورت گروهی، سفری خاطره‌انگیز را برای خود و همراهان رقم می‌زنند. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با عوامل مختلف در اجاره ویلای دوبلکس آشنا شوید‌.

 

ویژگی ویلاهای دوبلکس‌

ویلاهای دوبلکس از نمونه ویلا‌هایی هستند که امکان استفاده از حداکثر فضا را برای شما فراهم می‌کند. طراحی ویلاهای دوبلکس به صورت دو طبقه می‌باشد به همین دلیل است که از فضای کافی برای شما و همراهانتان برخوردار است. چنین طراحی دو طبقه و خاص با دکوراسیونی زیبا نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. از مزایای ویلاهای دوبلکس می‌توان به فضای کافی و چشم‌انداز منحصر به فرد آن در مقایسه با ویلاهای فلت اشاره کرد‌.

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید تا با خانواده یا دوستان خود به صورت دسته جمعی به شمال کشور سفر کنید، اقامت در ویلاهای دوبلکس می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای اقامت شما باشد. چرا که دارای حداکثر فضا برای راحتی خانواده‌ها می‌باشد و کمترین فضای پرت در این نوع ویلاها وجود دارد. به این ترتیب با انتخاب و اجاره اینگونه ویلاها می‌توانید سفری خاطره‌انگیز را برای خود و همراهانتان ایجاد کنید.

خرید ویلا شمالخرید ویلا شمال

 

خرید ویلا شمال به صورت دوبلکس یا اجاره آن؟

شمال کشور یکی از مقاصد بسیار عالی برای سفر کردن است به طوری که خیلی از افراد تمایل دارند تا در ایام تعطیل به این منطقه سفر کنند. در مناطق مختلف شمال کشور انواع مختلفی از ویلاها به صورت قدیمی و مدرن ساخته شده است. اما در این میان همه‌ی افراد قادر به خرید ویلا شمال نیستند. بنابراین برای داشتن اقامت بهترین راه اجاره ویلا می‌باشد. شما با در اختیار داشتن بودجه خود می‌توانید ویلای مورد سلیقه‌ی خود را اجاره کنید.

اغلب افراد در سفرهای گروهی خود به شمال کشور اجاره ویلاهای دوبلکس را ترجیح می‌دهند، چرا که دو طبقه بودن و در اختیار داشتن فضا و اتاق‌های بیشتری در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هم‌چنین تنها افراد ثروتمند نیستند که ترجیح می‌دهند ویلای خصوصی اجاره کنند‌.

 

عوامل تاثیرگذار در هزینه اجاره ویلای دوبلکس‌

در شمال کشور هزینه‌ی اجاره ویلای دوبلکس به عوامل مختلفی بستگی دارد که به نمونه‌هایی از آن اشاره کرده‌ایم؛‌

فصل؛ عموما فصل‌هایی که مسافران بیشتری به شمال کشور سفر می‌کنند، هزینه اجاره ویلا نیز افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در فصل زمستان افراد کمی به شمال کشور سفر می‌کنند بنابراین هزینه اجاره ویلا دوبلکس بسیار کمتر از فصل‌های دیگر می‌باشد.‌

تعداد مسافران؛ اکثر مسافران در فصل‌های بهار و تابستان شمال کشور را مقصد سفرهای خود انتخاب می‌کنند که هر تعداد مسافران بیشتر باشد مسلما هزینه‌های اجاره ویلا نیز بیشتر خواهد شد.

پرداخت هزینه اجاره؛ زمانی که به صورت گروهی اقدام به اجاره ویلای دوبلکس می‌کنید، پرداخت هزینه‌های شما برای هر شب بین افراد تقسیم می‌شود، چنین امری سبب می‌شود تا از نظر مالی اجاره ویلاهای دوبلکس به صرفه‌تر باشد.

خرید ویلا شمال به صورت دوبلکسخرید ویلا شمال به صورت دوبلکس

 

هزینه اجاره ویلای دوبلکس چقدر است؟

متراژ ویلاهای دوبلکس و موقعیت قرارگیری این نوع ویلاها در هنگام اجاره ویلا و حتی خرید ویلا شمال تاثیر به سزایی در قیمت اجاره ویلا دارد. بنابراین با در نظر گرفتن چنین عواملی هزینه اجاره ویلای دوبلکس به ازای هر شب یک میلیون تومان برآورد شده است. از دیگر عواملی که می‌تواند در هزینه اجاره ویلا تاثیر بگذارد می‌توان به؛ مقیاس زمین ویلا، سال ساخت، نوع نقشه و مصالح به کار رفته در ساخت آن اشاره کرد. هم‌چنین لازم است بدانید ویلاهای دوبلکسی که در اطراف دریا ساخته می‌شوند به دلیل چشم‌اندازی که دارند با قیمت بالاتری اجاره داده می‌شوند.

با توجه به نوع ساخت ویلاهای دوبلکس، این ویلاها دارای چشم‌اندازهای زیبای دریا و جنگل هستند. چنین قابلیتی باعث شده است تا این ویلاها از هزینه اجاره‌ی بالاتری به نسبت ویلاهای فلت برخوردار باشند. بنابراین انتخاب درستی است که گروهی اقدام به اجاره ویلای دوبلکس کنید چرا که یک خانواده به تنهایی برای اجاره ویلای دوبلکس، هزینه‌ی بالایی را باید بپردازد. امروزه ویلاهای دوبلکس هم در جنگل و هم در نزدیکی دریا ساخته و به مطافران عرضه می‌شود، به این ترتیب شما می‌توانید به دلخواه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

حتما در هنگام اجاره و خرید و فروش ویلا شمال به صورت دوبلکس به عوامل گفته شده دقت داشته باشید، چرا که به طور قطع نمی‌توان هزینه دقیق برای اجاره ویلاهای دوبلکس بیان کرد و این نوع ویلاها در شمال کشور دارای قیمت متغیری می‌باشد.

خرید ویلا شمالخرید ویلا شمال

 


 

چگونگی ساخت استخر در ویلا بعد از خرید ویلا شمال ‌


 

 

 

نکات مهم هنگام اجاره یا خرید ویلا شمال به صورت دوبلکس‌

  • دریافت اجاره‌نامه معتبر

 در زمان اجاره ویلای دوبلکس یکی از موارد مهمی است که حتما باید مدنظر قرار دهید گرفتن اجاره‌نامه معتبر از فروشنده می‌باشد. با داشتن اجاره‌نامه معتبر می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل به صورت قانونی اقدام کنید. در غیر این صورت هیچ سندی بر اینکه شما ویلا را اجاره کرده‌اید وجود نداشته باشد، ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد شود. در این میان نیز افراد سودجو قصد دارند تا یک ویلا را به چند نفر اجاره دهند، اگر در زمان اجاره ویلا، اجاره‌نامه دریافت نکرده باشید ممکن است در هنگام بروز چنین مشکلی نتوانید هزینه پرداخت به ویلا را پس بگیرید.

  • چگونگی هزینه پرداخت اجاره ویلا دوبلکس

نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید زمان پرداخت اجاره ویلا می‌باشد. برخی از مالکان روزانه هزینه اجاره را دریافت می‌کنند و برخی دیگر زمان پرداخت اجاره را بین دو تا سه روز تعیین می‌کنند. بنابراین شما موظف هستید که حتی اگر اقامتی دو روزه در ویلا نداشتید هزینه‌ی اجاره ویلا را کامل پرداخت کنید. اگر قصد مهاجرت به شمال کشور را دارید، بهتر است اقدام به خرید ویلا شمال کنید. علاوه بر آن اجاره ویلا به صورت روزانه برای افرادی که به صورت انفرادی به شما سفر می‌کنند، به صرفه‌تر است. هم‌چنین اگر به منظور کار و یا تحصیل قصد اقامت در شمال را دارید، اجاره ماهانه ویلا می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد، چرا که در این صورت هزینه کمتری پرداخت خواهیدکرد.

  • وجود مناظر و چشم‌اندازهای ویلا دوبلکس

یکی دیگر از نکاتی که باید مدنظر قرار دهید، چشم‌انداز ویلاهای دوبلکس می‌باشد‌. داشتن چشم‌اندازی منحصر به فرد دریا و جنگل از ویژگی برتر ویلاهای دوبلکس می‌باشد. بنابراین اگر قصد اجاره ویلای دوبلکس را دارید به این نکته دقت کنید که آیا چشم‌انداز ویلا مورد پسند شما است یا خیر. هم‌چنین برخی از ویلاها وجود دارند که از هر دو چشم‌انداز جنگل و دریا برخوردار هستند و البته دارای قیمت بالاتری نیز می‌باشد.

  • امکانات و موقعیت قرارگیری ویلا

هم‌چنین بهتر است به موقعیت قرارگیری ویلا و امکاناتی که هنگام اجاره ویلا در اختیارتان قرار می‌دهند نیز توجه کنید. برخی از ویلاهای که نزدیک دریا هستند و برخی دیگر که دارای امکانات رفاهی می‌باشند، از قیمت بالاتری به نسبت دیگر ویلاها برخوردارند‌.

خرید ویلا شمال یا اجاره آنخرید ویلا شمال یا اجاره آن

 


 

قیمت اجاره و خرید ویلا شمال در زمستان و تابستان‌


 

 

 

حتما به این نکته دقت داشته باشید که برخی از مالکان ویلاهای دوبلکس در هنگام اجاره ویلا، مواد غذایی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. بنابراین ویلا با تمام مواد غذایی اجاره داده می‌شود و مسلما دارای هزینه بیشتری نیز می‌باشد. در این میان شما نیز باید تمامی موارد را در اجاره‌نامه قید کنید. چنانچه اجاره چنین ویلاهای توصیه نمی‌شود چرا که افراد ترجیح می‌دهند موارد مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند.

 

فصل مناسب برای اجاره ویلای دوبلکس‌

به طور کلی نمی‌توان با قاطعیت گفت که چه فصلی مناسب برای اجاره‌ ویلای دوبلکس است. اما با توجه به اینکه تعداد مسافران در فصل زمستان کمتر از دیگر فصل‌های سال می‌باشد، بنابراین می‌توانید در فصل زمستان که قیمت اجاره ویلای دوبلکس پایین است، اقدام به سفر کنید. با توجه به خوش آب و هوا بودن شمال در فصل بهار و تعطیلی ایام نوروز هزینه اجاره ویلا بسیار بالا می‌باشد، چرا که در فصل تابستان و بهار، مسافران بسیاری شمال کشور را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. به همین دلیل شما می‌توانید در فصل‌هایی مانند؛ پاییز و زمستان که زمان امتحانات است را برای سفر به شمال انتخاب کنید و ویلای مورد سلیقه‌ی خود را اجاره کرده و در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

 

نتیجه‌گیری از اجاره یا خرید ویلا شمال به صورت دوبلکس

اجاره ویلا یکی از ایده‌آل‌ترین راه‌های داشتن اقامت برای افرادی است که توانایی خرید ویلا شمال را ندارند. به طور کلی افراد با اجاره ویلای مورد نظر خود علاوه بر داشتن اقامتی راحت در شمال، پرداخت هزینه‌ها نیز برای آن‌ها به صرفه‌تر خواهد بود. برای اقامت در شمال کشور ویلاهای متنوع و مختلفی وجود دارد؛ که ویلاهای دوبلکس و فلت از نمونه ویلاهای پرطرفدار می‌باشد. برای اجاره ویلای دوبلکس و بهره‌مند شدن از چشم‌انداز این نوع ویلاها، به شما پیشنهاد می‌کنیم از شرکت‌های معتبر و مشاوران املاک قابل اطمینان مشورت بگیرید تا در نهایت بتوانید بهترین ویلای دوبلکس با چشم‌اندازی زیبا را انتخاب کنید‌. شرکت‌های معتبری با بیش از چندین سال سابقه در زمینه ساخت و خرید و فروش ویلا شمال مشغول به فعالیت هستند که تاکنون بیش از صدها پروژه ساخت ویلا را با موفقیت تکمیل و به مشتریان عرضه کرده‌اند، تنها کافی است که شما با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، از این شرکت‌ها مشورت بگیرید و بهترین و قانونی‌ترین ویلا را برای اجاره و حتی خرید انتخاب کنید.