وبلاگ

شب ماندگاری این شهرهای ساحلی شمال را از دست ندهید

یکی از لذت هایِ معرکه و هیجانی؛ شب ماندگاری در نوارِ ساحلی شمال است؛ ساحلِ نیلگون در یای مازندران با ویوی بی نظیرش روح و روانِ هر مسافری را به خود جلب می کند؛ شهرهای ساحلی در مازندران مانندِ محمودآباد - نور - نوشهر؛ در این مقاله با ما همراه باشید تا از خرید ویلا یا زندگی در نوارِ ساحلی بیشتر بدانید

بیشتر بخوانید

خبر خطرناکترین گسل زلزله تهران و تاثیر آن بر بازار ملک در شمال

وقوع یک زلزله و وجود گسل زمین‌ لرزه در یک شهر می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر بازار مسکن در آن منطقه داشته باشد. به گونه ای که شدتِ این خبر ها؛ حتی می تواند بخشهایی از یک شهر را خارج از سکنه کند؛ خبر گسل زلزله تهران از جمله التهاباتِ بازار مسکن می باشد در این مقاله با " بورس ویلا " همراه باشید.

بیشتر بخوانید

خط یک دریا اجاره ویلا یا اجاره آپارتمان در شمال

با افزایش تورم؛ قدرتِ خرید بسیاری از مردم کاهش یافت و بطبع قدرتِ خریدِ ویلا در شمال هم کاهش یافت ولی سوال اینجاست که با افزایش تورم؛ میزانِ سفرِ مردم به شمال کمتر شده است؟ خیر اتفاقا افزایش یافته و بجای خرید میزانِ اجاره ویلا یا اجاره آپارتمان در شمال بیش از پیش افزایش یافته است . . .

بیشتر بخوانید

معرفی برج ادیما در نور

برج ادیما یکی از برج های ساحلی در استان مازندران و شهر نور واقع شده است که به جهت موقعیت مکانی و دیدگاه بصری به مناظر طبیعی می تواند بهترین گزینه برای تفریح و سرمایه گذاری باشد، بنابراین برای مطالعه بیشتر با ادامه مطالب با سایت بورس ویلا همراه باشید

بیشتر بخوانید

کافه دیدی یا موزه و رستوران دیدی و تاثیر آن بر بازار توریست ایزدشهر

شمالِ ایران به خاطرِ طبیعتِ بی نظیرش؛ همه ساله مسافرانِ زیادی را به خود جلب می کند و این استقبال و رفت و آمدها در شمال؛ نیازمندِ فضاهایِ هنری - باستانی - تفریحی - رفاهی و .... می باشد که یکی از معروفترین مجتمع در شمال ایران کافه رستوران و موزه گالریِ دیدی در ایزدشهر می باشد؛ با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

لوکس ترین هتل ها در شمالِ کشور؛ سفری به یاد ماندنی به هتل های شمال

شمال کشور به سبب قطب گردشگری اش همواره میزبان گردشگران می باشد و از این جهت ساخت و ساز و اجرای هتل و ویلا این خطه همواره رو به افزایش است از این رو در این مقاله به چند نمونه از هتل های لوکس در شمال پرداخته شده است برای اطلاعات بیشتر به متن زیر مراجعه کنید

بیشتر بخوانید

ویلا با ژیلا، یک پدیده زشت در شهرهای شمالی

با نگاه کلی به بازار اجاره ویلا در شمال، قطعا با پدیده ناهنجار اجتماعی ویلا با ژیلا را متوجه می شوید، و این امر متاسفانه در شهرهای شمالی، متداول شده است، در واقع ویلا با ژیلا، یک پدیده زشت در شهرهای شمالی محسوب می شود، موضوع این مقاله، پدیده ویلا با ژیلا می باشد، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

استفاده از شیشه در ساخت ویلاهای شمال؛ مزایا و معایب ویلاهای شیشه ای

شیشه به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین و متنوع‌ ترین متریال شناخته شده، می باشد که در صنعت ساختمان‌ سازی، کاربرد گسترده‌ ای دارد، با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان‌ سازی، امروزه استفاده از شیشه گسترش پیدا کرد، و از آن به عنوان یک المان تزیینی و کاربردی نیز استفاده می‌ شود، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

فروش فوری ویلا یا زمین شما توسط تیم بورس ویلا

فروش ویلا و یا زمین در شمال کار سختی نمی باشد، اما اگر بی‌ توجه به برخی نکات، دست به فروش بزنید، این کار سخت خواهد شد، پیشنهاد ما این است که با در نظر گرفتن نکاتی، برای فروش ویلا در شمال و یا زمین در شمال اقدام کنید، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

تخریب زیست بوم ها با تعدد ساخت ویلا در شمال

با توجه به اینکه امروزه متقاضیان، خرید ویلا در شمال بسیار افزایش یافته است، اغلب افراد اقدام به ساخت ویلا در شمال، در مناطق متفاوت نمودند، با توجه با ساخت و ساز بسیار، طبیعت شمال کشور تخریب شده است، با ما همراه باشید، تا درباره ی تخریب زیست بوم با تعدد ساخت ویلا در شمال به طور مفصل صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید

معنای کاندو یا کانکس؛ جایگزینی برای ویلاست؟

کانکس‌ های ویلایی، به سازه‌ هایی از پیش‌ ساخته‌ شده گفته می شود، که با جنس‌ ها و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌ شوند، در این مقاله قصد داریم تا کمی بیشتر با این کانکس ‌ها آشنا شویذ، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

نکات مهمی که قبل از خرید ویلا با خانه در شمال باید بدانید

مناطق شمالی ایران به دلیل وجود جنگل های سرسبز، دریا و آب و هوای مناسب، همیشه مورد علاقه همه ی ما بوده است، از این سوی همه افراد سعی بر آن دارند ویلایی در شمال خریداری کنند، اما برای انجام این کار باید، نکات مهمی را قبل از خرید ویلا یا خانه در شمال باید بدانند، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

چرا استحکام بنای ملک در شمال مهم است

باید نکاتی از میزان استحکام بنا در ساختمان ها و ویلاهای شمال کشور بدانید، در این مقاله قصد داریم، شما را با اهمیت استحکام بنای ملک در شمال، و مزایای آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

ملک وقفی چیست؟ و قوانین خرید و فروش املاک اوقاف و مناطقی که در چمستان وقفی می باشند

خرید املاک وقفی، از آن جهت بین مردم دارای اهمیت است، که این املاک نسبت به املاک عادی قیمت کمتری دارند، باید بدانید که این املاک دارای سند بوده و برای خرید فروش رهن و اجاره آن ها هیچ مانعی وجود ندارد، با ما همراه باشید تا با ملک وقفی و ویژگی آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید

خرید ویلا بهتر است یا ساخت ویلا به همراه پیمانکار و مزایای آن

بین خرید ویلا در شمال یا ساخت ویلا در شمال، انتخاب کردن آن، کاری تقریبا دشوار است، برای انتخاب هر یک، نیاز به تحقیقات و بررسی یک سری عوامل مهم می باشد، اما کدامیک بهتر است و مزایا آنان چگونه است، در این مقاله به آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید