وبلاگ

ساخت ویلای چوبی در شمال  یا خرید ویلا چوبی در شمال

خرید کلبه چوبی در شمال از خرید زمین و خرید ویلا در شمال؛ گویا برای مشتریان جذاب تر است! یک کلبه چوبی در دل طبیعتِ شمال؛ منظره ای از کوه - دریا و جنگل در شمالِ سرسبزمان؛ در این مقاله همراه باشید تا هزینه ساخت کلبه و خانه چوبی و قیمت و هر آنچه که به ساختِ کلب چوبی در شمال مربوط است آشنا شوید.

بیشتر بخوانید

انواع ملک و تعاریف آنها از دید املاک

انواع ملک اعم از؛ کلنگی، ساحلی، پلاک اول جنگل و ساحل، شهرکی، مستقل، ویلا باغ و... وجود دارد، با ما در این مقاله همراه باشید، تا با هر یک بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید

مشکلات ویلا های ساحلی در شهرک

هر نوع ویلایی در شمال مزایا و معایب خود را دارند. در این مقاله می خواهیم به شرح مشکلات و معایب ویلا ساحلی در شهرک بپردازیم. با ما همراه باشید...

بیشتر بخوانید

تفاوت خرید ویلا دوبلکس و نیم پیلوت

میخواهید در مورد ویژگی یک ویلای خوب بیشتر بدانید؟ یا در مورد آنچه که برای یک خرید خوب لازم هست بیشتر اطلاعات کسب کنید؟ از آنجایی که آگاهی رمز موفقیت است امروز میخواهیم به یکی از این موضوع ها بپردازیم آن هم تفاوت بین ویلای دوبلکس و نیم پیلوت و از همه مهم تر از لحاظ قیمت میباشد با ماهمراه باشید

بیشتر بخوانید

انواع ویلا در شمال از نظر ساخت

در شمال ویلاها را به اشکال مختلفی می سازند که برای خیلی از شما مشتریان عزیز؛ سوالات زیادی بوجود آمده که لازم دانستیم در مورد تک تک این نوع ساختارها صحبت کنیم، این مقاله رو از دست ندید, تو این مقاله حتی به انواع نمای ظاهری یک ویلا هم میپردازیم،با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید