در چند سال اخیر ناگهان چنان قیمت ملک افزایش پیدا کرد، که توان خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال برای متقاضیان بسیاری پایین آمده است. بسیاری از افراد به دنبال خرید ویلا در شمال‌ هستند! اما نه با این امید که وقتی از شلوغی‌های شهر خسته می‌شوند، راهی شمال شده و با زل زدن به دریایش، حال و هوای ناب را مهمان خود کنند، بلکه برای سرمایه گذاری با خرید ویلا و زمین! یکی از خصوصیات بازار معاملاتی املاک در شمال، این است که خود را با هر شرایطی وفق می‌دهد، تا بتواند مشتریان دائمی داشته باشد و دچار افت در معاملات و خرید و فروش نشود. شاید در سال‌های گذشته ساخت ویلا بدون در نظر گرفتن هزینه تمام شده و در متراژهای بالا ساخته می‌شد ولی امروزه با بهینه‌سازی هزینه‌ها، روند کار کاملاً تغییر کرد و امکان پایین آوردن هزینه‌ها و کاهش قیمت‌ها به وجود آمد. از این‌رو متقاضیان زیادی با سرمایه و درآمد نه چندان زیاد هم توانستند برای خرید ویلا در شمال و ملک اقدام کنند.

همچنین بسیاری از ویلاهای شمال به واسطه گردش‌پذیر بودن این منطقه، بهترین مکان برای اجاره ویلا است و از این طریق می‌توان به سود قابل قبول و تا حدی بازگشت سرمایه در کوتاه مدت رسید.

با همه این توصیفات افراد با توان مالی کمتر در  جستجو برای خرید ویلا در شمال با مبلغ کم خیلی بیشتر شده است. و با کمی جستجو به انواع تیترها در مورد خرید ویلا با 300 میلیون بر میخورید! اما در این مقاله از بورس ویلا می خواهیم به شما نکاتی که باید با دیدن تیتر "خرید ویلا در شمال با 300 میلیون!" مد نظر قرار دهید، را یادآور شویم.

قیمت ویلا 

 

آیا ویلا در شمال تا 300 میلیون تومان وجود دارد یا خیر؟

 مطمئن باشید 90 درصد این تیترها، بازی های مشاوران املاک و یکی از راهکارهای بازاریابی است تا بنگاه های خود را پر رونق جلوه دهند و مشتری را تا حدودی جذب به دیدن فایل های فروش خود کنند.

10درصد دیگر این ماجرا مربوط به اقساطی بودن ویلا می باشد؛ یعنی یک ویلایی که ممکن است نوساز یا 5 سال پیش ساخته باشد، با شرایط فروش 300 میلیون نقد و مابقی با اقساط چکی بدون بهره یا با بهره به فروش می رسد!

حتی ممکن است بعضی از این زمین ها و ویلاهایی که دقیقا با این قیمت به فروش می رسند، دارای مشکل باشد و بعضا ممکن است گیر کلاهبرداران بیفتید. مثلا شما ممکن است یک ویلا 100 متری را درنظر داشته باشید، در شمال کشور قیمت زمین ها حتی جنگلی و خارج بافت و غیرقابل ساخت که افرادی به صورت غیرمجاز در آن به ساخت ویلا بپردازند، از متری 300 تومان شروع می شود! و با قیمت های گزاف و بالای اخیر مصالح ساختمانی و دستمزد کارگران برای ساخت یک ویلا فلت ساده باید حدودا 300 میلیون تومان دیگر هزینه کنید! پس قیمت تمام شده یک ویلا بدون هیچ امکانات 600 میلیون تومان می شود.

 ویلا

 

ما نمی خواهیم شما را برای خرید ویلا ارزان در شمال کشور نا امید کنیم، اما می توانیم به شما راهکارهایی ارائه دهیم تا ویلا های ارزان قیمت را شناسایی و اقدام به خرید کنید.

چگونه در شمال ویلا ارزان قیمت بخریم؟

 

1) خرید ویلا ارزان قیمت در مناطق ارزان قیمت:

برای خرید ویلا در مازندران با پول و هزینه کم خرید ویلا در روستاهای شمال گزینه ایده عالی می باشد. برای انتخاب یک ویلا مقرون به صرفه موقعیت جغرافیای ملک می تواند اولویت اول شما در خرید ویلا ارزان در شمال باشد. نمی گوییم آنچه انتخاب می کنید در روستایی دور افتاده باشد، هرچند هرچه منطقه خرید ویلا پرت و شلوغی کمتر و سکوت و آرامش بیشتری داشته باشد متقاضی بیشتری دارد. همچنین در مازندران روستاها و شهرها به صورت فشرده کنار هم قرار دارند و رفتن از یک نقطه به نقطه ای دیگر در کوتاهترین بازه زمانی به آسانی انجام می پذیرد.

 به عنوان مثال آهودشت به عنوان روستایی بکر، مهمان نوازی بی‌بدیل است که شرایط خرید ویلا با کمترین هزینه را برایتان میسر می‌سازد. یا روستای کلوده، روستایی است از توابع محمودآباد شمال و از دیگر گزینه‌های روی میز است که خرید ویلا با کمترین هزینه را می‌توان در آن تجربه کرد.

از روستاهای شمال فاکتور می‌گیریم و فرض را بر این می‌گذاریم که آنچه مدنظر شماست، شهر است. می‌دانیم قیمت ویلا به شهرش وابسته است، آن چه در متل‌ قو به فروش می‌رسد با آنچه در چمستان به عنوان فایل فروش عرضه می‌شود هرگز برابری نمی‌کند. شاید از خرید ویلایی لوکس در متل‌ قو عاجز باشید اما بی‌تردید خرید همان ویلا در نور و چمستان برایتان شدنی است!

 

2) خرید ویلا ارزان قیمت با متراژ کم و امکانات کمتر:

برای خرید ویلا در شمال با هزینه کم یکی از گزینه های ما خرید ویلا کوچک در شمال می تواند باشد. باید به این نکته توجه داشته باشید هرچه ویلا بزرگتر باشد هزینه ساخت و امکانات بیشتری دارد که منجر به بالا رفتن قیمت ویلا می شود، پس باید از خیر خرید ویلا در متراژ بزرگ گذشت، چون سرمایه زیادی می خواهد. برای خرید ویلا کوچک در شمال می توانید موارد فروش ویلا در چمستان و محمودآباد را بیشتر از سایر شهر ها مورد بررسی قرار دهید. همچنین قیمت یک ویلا فلت استخردار از ویلا فلت بدون استخر بسیار گران تر می باشد. پس هرچه امکانات ویلا مانند درب ضد سرقت، کابینت و... کمتر باشد ویلا ارزان تر است.

ویلا 

 

3) خرید ویلا ارزان قیمت با چندین سال ساخت و بازسازی آن و یا خرید ویلا نیمه کاره

ویلاهایی که چندین سال ساخت و یا نیمه کاره معمولا بستگی به نوع آن، قیمت کمتری دارند و برای خرید ویلا ارزان در شمال مناسب می باشند. مخصوصا که شما فردی علاقمند باشید که باقی ویلای خود را با سلیقه خود طراحی کرده و بسازید. با این کار می توانید با مبلغ کمتر به ویلای مورد نظر خود دست یابید.

اگر کمی جستجو کنید می توانید ویلاهایی را پیدا کنید که برای خرید ویلا در شمال، فقط مبلغ زمین را از شما دریافت می کنند و این برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. از این رو بعد از خرید می توانید خودتان به آن سر و سامان بدهید و ویلای مورد علاقه تان را بسازید و با این کار در هزینه های خود مدیریت بسیار خوبی را خواهید کرد و صاحب ویلایی زیبا حتی با قیمت 300میلیون می شوید.

 

4) خرید ویلا ارزان قیمت از نوع جنگلی

ویلا جنگلی در شمال به نسبت ویلا ساحلی قیمت ارزان تری دارند، همین مناسب بودن قیمت ویلا جنگلی می توان گزینه بسیار مناسب برای افرادی که به دنبال خرید ویلا ارزان در شمال هستند باشد. مثلا شهر جنگلی چمستان با داشتن پتانسیل اقتصادی بالا، آب و هوای بسیار مطلوب که به دور از شرجی بودن و نم رطوبت است، و نزدیکی به پایتخت توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده به نوعی که هر ساله تعداد بسیاری ویلا جنگلی در این شهر ساخته و به فروش می رود. به خاطر مناسب بودن قیمت ویلا در چمستان از بازار داغ خرید و فروش ویلا برخوردار است.

 ویلا

 


 

این ها روش هایی هستند که شما را به راحتی به هدفتان می رساند. اما از این غافل نشوید که برای تک تک کارهایتان تنهایی اقدام نکنید. چرا که شما هر چقدر اطلاعات کافی داشته باشید اما بازهم در برخی موارد تخصص ندارید، پس حتما با مشاور املاک خود مشورت نمایید.

اگر تا الان برای خودتان مشاور املاک مناسب را انتخاب نکرده اید، پیشنهاد ما برای شما گروه متخصص مشاورین املاک بورس ویلا در شمال کشور می باشد. این مجموعه با داشتن سال ها سابقه در معاملات ملکی و استفاده از حرفه ای ترین مشاوران در امر انواعی از سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال می توانند همراه مناسبی باشند، تا به هدف مورد نظرتان برسید. اما این را باید بدانید که در ابتدای کار چیزهایی که در ذهن دارید را باید با آن ها در میان بگذارید تا بدانند که شما چه چیزی را میخواهید و باتوجه به معیارهای شما معامله را پیش ببرند.

برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتری را کسب نمایید، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.