خرید ویلا در شمال در عین لذت بخش بودن، همه مان می دانیم معامله آسانی نخواهد بود. زمانی که دست به خرید ویلا یا زمین در شمال می زنیم، به علت بیشتر شدن اعتماد افراد به یکدیگر کمتر به این موضوع فکر می کنیم که اگر کمی بی دقتی کنیم، ممکن است چه گرفتاری های برایمان پیش آید.

 خرید ویلا در شمال

 

 

 روش های کلاهبرداری خرید ویلا در شمال توسط افراد سودجو

1) زمانی که شما با کمی جست و جو در فضای مجازی به آگهی از تبلیغات ویلا برخورد می کنید که قیمت آن بسیار پایین تر از قیمت عرف است، و پس از ارتباط با فروشنده یا صاحب آگهی ارزان قیمت بودن آن را تایید می کند. سپس شما عازم به شمال و بازدید از ویلای مورد نظر می شوید. و در زمان بازدید به شما می گویند آن ویلا فروش رفته! و با چرب زبانی شما ترغیب به بازدید سایر ویلاها می کنند و شما را در عمل انجام شده قرار خواهند داد.

 

2) نباید گول وسوسه های فضای مجازی و کانال های نامعتبر خرید و فروش ویلا در شمال را خورد،بعضی از مشاوران املاک نامعتبر و افراد سودجو، در این گونه کانال ها و پیج ها معمولا با انجام فوتوشاپ و بزرگنمایی و ایجاد تصاویر غیر واقعی از ویلا ها در شمال و با تبلیغ ویلا ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری می کنند. به این صورت که شما در عکس مشاهده می کنید که اندازه اتاق ها و حیاط و متریال های بکار گرفته شده بسیار عالی و لوکس می باشد، و در هنگام بازدید چیزی مغایر با آنچه که در فضای مجازی بوده، مشاهده می کنید.

 کلاهبرداری ویلا در شمال

 

3) یکی از اصلی ترین راه های کلاهبرداری افراد سودجو جعل اسناد می باشد، این افراد از بی تجربگی و سادگی برخی از سرمایه گذاران سو استفاده کرده و ویلا هایی را که دارای سندی نا معلوم می باشد، را به فروش می رسانند یا در هنگام نوشتن قولنامه، قولنامه ای غیر قانونی و بدون کد رهگیری را می نویسند.

قانونی ترین و بی دردسر ترین سند، سند تک برگ یا همان شش دانگ می باشد. سایر سند های شورائی، سند مشاع و... از اعتبار کمتری برخوردار است. زیرا توسط سامانه ثبت اسناد کشور تایید و کارشناسی نمی شود. و یک قراردادی است بین خریدار و فروشنده.

حتی ممکن است زمینی سند داشته باشد و شما به منظور ساخت ویلا در آن، آنرا خریداری نموده اید. در صورتیکه که نوع کاربری و سند آن باغی یا زراعی می باشد که نمی توان در آن بنایی قبل از گرفتن مجوز های لازم و هزینه ای زیاد؛ ایجاد کنید.

زمین زراعی  یا زمین باغی  از زمین مسکونی ارزان ترند. ممکن بنایی در این نوع زمین ها ساخته و به قیمت پایین تر به فروش برسد. یا حتی به عنوان زمینی بدون مشکل با کلاهبرداری به فروش برسانند!

پس در هنگام خرید ویلا سنددار حتما اطلاعات خود را در زمینه انواع کاربری زمین در شمال و بافت هادی روستایی شمال، بالا ببرید.

 

4) هنوز هم افرادی وجود دارند که به راحتی و از روی احساس تن به معامله می دهند، برای مثال فردی که قصد سرمایه گذاری با خرید ویلا یا زمین در شمال را دارد،  در یک ماموریت کاری یا حتی خارج از کشور است و در فضای مجازی و اینترنت به آگهی ویلایی لوکس با قیمت پایین تر برخورد می کند. پس از تماس با مشاور املاک به او می گویند ممکن است زمین و ویلای موردنظر به دلیل داشتن قیمت پایین خیلی زودتر از آنکه خود را برسانید به فروش برود. بنابراین او تصمیم می گیرد مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت کند تا حضورا برای تکمیل معامله به دفتر مشاور املاک مربوطه رود! برخی از وب سایت های املاکی، غیر قانونی و نا معتبر می باشند که اگر از طریق این گونه سایت ها اقدام به خرید ویلا در شمال و پرداخت وجهی کنیم آن مبلغ پول را از دست خواهیم داد، پس حتما معامله را باید مستقیما و از نزدیک انجام دهیم.

 ویلا در شمال

 

5) در هنگام انجام معامله باید هویت شخص فروشنده مشخص شود برخی از فروشندگان به دلایل بدهی های بانکی و دولتی ممنوع المعامله می باشند و نمی توانند انتقال مالکیت انجام دهند.

 

 

6) در هنگام خرید خانه‌های نیمه‌ساز باید دقت فراوانی کنید.  بسیاری از کلاهبرداران اقدام به پیش‌فروش ویلاهای نیمه ساخته می‌کنند و هیچ وقت این ویلاها آمادۀ سکونت نمی‌شوند. یا در خوش بینانه ترین حالت، زمان آماده سازی آن خیلی طول می کشد.

بسیاری از افراد سرمایه خود را در اختیار کلاهبرداران قرار می‌دهند و اقدام به خرید ویلاهای نیمه‌ساز می‌کنند، بعدها متوجه می‌شوند افراد دیگری نیز اقدام به خرید همان ملک کرده‌اند و دیگر خبری از سوی سودجویان به دست نمی‌آورند. بعضی از دفاتر املاک نیز در کمک به سودجویان به صورت تقلبی سندهای جعلی برای ویلا می‌سازند و با همین پوشش سرمایۀ مردم را از آن‌ها می‌گیرند.

ویلا در شمال

 

 معرفی مشاور املاک معتبر در شمال برای خرید مطمئن و امن ویلا و زمین در مازندران:

 مشاوران املاک بورس ویلا، با سال ها تجربه و خدمت رسانی و با تسلط بر منطقه با مزیت ها و امکانات زیر آماده مشاوره رایگان و خدمت رسانی به شما جهت خرید و فروش ویلا و زمین در شمال کشور می باشد:

1ـ داشتن کادری مجرب و متخصص و متعهد

2ـ نزدیک به دو دهه تجربه و اعتباری که بایاری خداوند کسب کرده ایم

3ـ داشتن دفاتر مختلف در شمال کشور (تمامی دفاتردر شهرهای برند و به نوعی درنبض بازار شمال واقع شدن)

4ـ تنوع فوق العاده و منحصر بفرد فایل ویلا، زمین، و اپارتمان (باهرتوان مالی مشتری)

5ـ پوشش شهرهای نوار ساحلی و جنگلی تا حدود 300 کیلومتر (بابلسرتا رامسر)

6ـ بومی بودن مدیران و مشاوران هر شعبه (که به شناخت کامل امنیت منطقه، سهولت در کارها و ارتباط مستقیم با مالکین و... منجر می شود)

7ـ بروز بودن فایلها و قیمتهای واقعی درج شده در وب سایت و همچنین قابل بازدید بودن از نزدیک تمامی فایلها (که باعث اطمینان همکاران ما جهت اعزام مشتری میباشد)

8ـ ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مالکین (که حداقل قیمت و همچنین قیمت واقعی فایلها را در بر دارد)

9ـ فراهم اوردن امکان تهاتر املاک حوزه فعالیت همکاران ما در شمال کشور به نحو مطلوب