اکثر افراد به دنبال مکانی برای سرمایه گذاری هستند، سرمایه گذاری در بخش های مختلف امکان پذیر می باشد، اگر علاقمند و قصد سرمایه گذاری در نقطه ایی خوش آب و هوا را دارید، بهتر است به سمت شمال کشور بروید، شمال کشور به دلیل داشتن آب و هوای عالی، موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد، شهرهای توریستی و....  متقاضی بسیار دارد،  از این سوی گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در عرصه های خرید زمین و خرید ویلا و... می باشد، حال اگر انتخاب شما برای سرمایه گذاری در شمال، خرید ویلا یا خرید آپارتمان باشد،  ابتدا باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید و مزایا و معایب خرید ویلا و خرید آپارتمان را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهید، تا بتوانید یک انتخاب هوشمند و پر بازده را در شمال انجام دهید، در این مقاله قصد داریم به طور مفصل در این باره صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

 

سرمایه گذاری در شمال

 

پرطرفدار ترین گزینه برای سرمایه گذاری در شمال، شامل موارد زیر می باشد؛

  • خرید آپارتمان در شمال
  • خرید ویلا در شمال
  • خرید زمین در شمال

 

 خرید مسکن و یا آپارتمان در شمال

یکی از گزینه های عالی که میتوانید، در شمال برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، خرید آپارتمان می باشد، یکی از مزایای عالی خرید آپارتمان در شمال این است که،  باعث می شود مکانی را برای سکونت خود داشته باشید، باید بدانید که آپارتمان ها در شمال در سه بخش تقسیم می شوند:

  • آپارتمان داخل شهری
  • آپارتمان در منطقه ی ساحلی 
  • آپارتمان  در منطقه ی جنگلی

 

آپارتمان هایی بسیاری در شمال با طراحی مدرن و کلاسیک وجود دارد، متراژ های متفاوت و لوکیشن متفاوت، تعداد واحد، تعداد اتاق خواب و.... در هر یک از آپارتمان های شمال متفاوت می باشد، در واقع شما با توجه به خواسته ایی که دارید و همچنین میزان سرمایه ی اولیه خود، می توانید، نوع آپارتمان مورد نظر را انتخاب کنید، و از مزایای آن بهره ببرید و استفاده نمایید، یکی از ویژگی های عالی آپارتمان های شمال، امنیت بالای آن می باشد، زیرا هر واحد به صورت شخصی می باشد، و از همه مهم تر، ورود خروج افراد های متفرقه به آپارتمان بسیار محدود می باشد، هر آپارتمانی با توجه به موقعیت مکانی و امکاناتی که دارد، می تواند قیمت متفاوتی نسبت به دیگری در بر گیرد، و نیز، هر چه قدمت یک ساختمان کمتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می باشد، و ارزش قیمت های آپارتمان های نوساز ،روزانه در حال افزایش می باشد.

 

 سرمایه گذای با خرید آپارتمان در شمال

 

خرید ویلا در شمال

ویلاهای در شمال، در سازه های متفاوت اعم از؛ فلت، نیم پیلوت، دوبلکس و تریبلکس و.... با بهترین متریال ساخته می شوند، و همچنین اغلب ویلاهای شمال یا در منطقه ی جنگلی قرار دارند یا در منطقه ی ساحلی.

 

 خرید ویلا در شمال مزایای بسیاری دارد که به صورت زیر می باشد؛

 

  • با داشتن ویلا در شمال، هر زمان که به شمال سفر می کنید، دغدغه ای برای اقامت نخواهید داشت، و به راحتی می توانید برای سکونت، به ویلای شخصی خود مراجعه کنید.
  • اغلب ویلاهای شمال، دارای اسناد و مدارک رسمی اعم از؛ سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و... می باشد، که بعد از انجام معامله می توانید برای انتقال سند مالکیت اقدام کنید.
  • ویلایی که در شهرک احداث شده اند، دارای امنیت بالا می باشد، این امنیت توسط نگهبان مجموعه تامین می شود، از این سوی خرید ویلا در شهرک، بهترین گزینه برای عزیزانی که امنیت ویلا و منطقه در الویت برایشان قرار دارد، می باشد.
  • ویلاهای دوبلکس و تریبلکس و... به دلیل ارتفاع زیاد، به طبیعت زیبای شمال دید عالی دارد.
  •  اگر قصد سرمایه گذاری در شمال را دارید، شما می‌ توانید با خرید ویلا در شمال  با اجاره دادن آن، سود خوبی دریافت نمایید.
  • اکثر ویلاهای شمال، دارای شرایط فروش بینظیر به صورت اقساطی می باشد، که شما خریداران عزیز با توافق با فروشنده می توانید، نصف مبلغ ویلا را نقد و مابقی را طی اقساط پرداخت نمایید.
  • ارزش ویلا در شمال روزانه در حال افزایش می باشد، و یک خرید و یک سرمایه گذاری مطمئن محسوب می شود، اگر به دنبال کسب درآمد و با دریافت سود بسیار می باشید، خرید ویلا در شمال یک معامله با ریسک پذیری پایین می باشد.

 

خرید ویلا در شمال

 

خرید زمین در شمال

زمین های موجود در شمال، دارای ویژگی خاص می باشند، لازم به ذکر می باشد، انواع کاربری زمین اعم از؛ زراعی، باغی، مسکونی، تجاری و... در شمال وجود دارد، که شما طبق نوع پروژه خود، می توانید نوع کاربری را مشخص و سپس خریداری کنید، با توجه به فراوانی زمین در شمال، تنوع بسیار زیادی در متراژ و کاربری و قیمت زمین وجود دارد، از این سوی شما با توجه به بودجه خود می توانید، نوع زمین مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید، و باید بدانید که زمین های شمال کشور، به نگهداری و هزینه کمتری نیاز است، بنابراین گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد، اگر شما با هدف اینکه برای ساخت و ساز ویلا، زمینی را انتخاب می کنید، باید نوع کاربری، مجوزات لازم و... را مورد بررسی قرار دهید، تا بتوانید پرژه مسکونی را انجام دهید، امروزه طرفداران شمال برای خرید ویلا و... بسیار افزایش پیدا نموده است، از این سوی اکثر افراد به دنبال سرمایه گذاری با خرید زمین و ساخت و ساز ویلا در شمال می باشند، زیرا ارزش ملک و ویلا در شمال روزانه در حال پیشرفت و رشد بسیاری پیدا نموده است.

 

در کلام آخر

سرمایه گذاری، با کسب در آمد بسیار، رشد عالی و.... در شمال امکان پذیر می باشد، خرید ویلا در شمال، خرید زمین در شمال و... هر یک نیاز به تحقیقات و بررسی یک سری از عوامل بسیار مهم دارد، بنابراین با استعلام درست، می توانید یک انتخاب هوشمند و مفید داشته باشید، برای مثال می توان گفت؛  امنیت آپارتمان برای سکونت نسبت به ویلا، بیشتر است، زیرا وجود نگهبان و حضور همسایگان در آپارتمان و شرایطی که آن دارد، امنیت آن بالا می باشد، اما اغلب ویلاها، با وجود دوربین های مدار بسته، شهرکی با نگهبان و گیت ورودی و....  باعث می شود که امنیت ویلا ها در شمال، تضمین شود، اغلب ویلاها در شمال، دارای امکانات فوق العاده اعم از؛ استخر، روف گاردن و.... می باشد، همه ی این عوامل باعث با ارزش شدن ویلا می باشد، که بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد، همچنین باید گفته شود که نکاتی برای خرید ملک در شمال وجود دارد، که حتما باید به آن توجه کنید، و باید موقعیت ملک را در نظر بگیرید، نوع ملک، متراژ، موقعیت جغرافیایی و... بر قیمت و ارزش و رشد اقتصادی و.... تاثیر مستقیمی دارد، پس حتما قبل از اقدام به سرمایه گذاری تمامی عوامل های تاثیر گذار را بررسی کنید.

 

 سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال


گروه مشاورین بورس ویلا به عنوان یک مشاور مطمئن و با چندین سال فعالیت در زمینه خرید و فروش ملک، آماده پاسخ گوی به سوالات شما عزیزان می باشند، برای اینکه بتوانید، عوامل تاثیر گذار جهت سرمایه گذاری در شمال را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید، بهتر است، در این راه با یک مشاور املاک با تجربه و مطمئن مشورت کنید، برای ارتباط مجموعه ی بورس ویلا، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید تا با مشاورین مجرب بورس ویلا ارتباط مستقیم برقرار کنید.