یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران، که در بخش شهرستان نور واقع شده است، چمستان جنگلی و توریستی می باشد، چمستان به دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی مناسب و آب‌ و ‌هوای مطبوع و مناطق گردشگری بسیار و... توجه اکثر خریداران و سرمایه گذاران را به خود جلب نموده است، در بین شهرهای شمال کشور استان مازندران، شهر چمستان بهترین گزینه برای خرید ویلاهای ارزان قیمت محسوب می شود، در ادامه ی این مقاله، به خرید ویلا در چمستان و دلایل ارزان قیمت بودن ویلا یا زمین در چمستان می پردازیم با ما همراه باشید.

 

 

خرید ویلا در چمستان

 

چمستان از نظر موقعیت مکانی با شهر تهران حدودا 180 کیلومتر فاصله دارد، چمستان یک منطقه ی مناسب برای سرمایه‌ گذاری تلقی می‌ شود و لازم به ذکر می باشد که، سرمایه گذاری در چمستان، پتانسیل بالایی برای رشد و سودآوری در آینده خواهد داشت، یکی از دلایلی که چمستان مورد توجه اکثر خریداران قرار گرفته است، موقعیت جنگلی عالی و فاصله کمی با دریا دارد، می باشد، باید بدانید که چمستان با ساحل محمودآباد و ایزدشهر کمتر از 20 دقیقه و نور با فاصله 35 دقیقه از دریا فاصله دارد، و همین امر یک مزیت مهم برای چمستان محسوب می شود،  بدین ترتیب افراد زیادی اقدام به خرید زمین، خرید ویلا و نیز ساخت و ساز ویلا و... می نمایند، اما باید در هنگام، خرید ویلا در چمستان نکاتی توجه کنید، که به صورت زیر می باشد؛

 

  • اسناد و مدارک ویلا، مجوز ساخت و.... را بررسی کنید.
  • میزان بودجه ی اولیه برای خرید ویلا مشخص کنید.
  • قیمت ویلا و زمین در چمستان با توجه به هر منطقه متفاوت می باشد.
  • چمستان دارای روستاهای بسیار با امکانات و مزایای بسیار می باشد.
  • سازه های مدرن، قیمت و متراژ متفاوت، تنوع در ساخت ویلا و... در چمستان قابل مشاهده است.
  • امنیت منطقه را بررسی کنید.
  • انتخاب موقعیت مکانی ویلا، متراژ ویلا، امکانات رفاهی و تفریحی، متریال به‌ کار گرفته شده در ساخت‌ و ‌ساز ویلا، از مهم‌ ترین عوامل تعیین کننده قیمت ویلا در چمستان هستند.

 

دلایل ارزان بودن قیمت ویلا در چمستان

 

  1. شهر چمستان در حال رشد و توسعه می باشد، از این سوی قابلیت پتانسیل سرمایه گذاری بالا می باشد.
  2. هزینه های زندگی در چمستان پایین می باشد.
  3.  ساخت ویلاهای ارزان قیمت، در چمستان امکان پذیر می باشد. 
  4. وضعیت مسیرهای جاده‌ ای چمستان 
  5. داشتن روستاهای بسیار در اطراف این شهر
  6. چمستان یک منطقه ی نوپا می باشد.

 

خرید ویلا در چمستان

 

بدین ترتیب می توان بیان داشت که، چمستان، دارای اراضی زیادی است که امکان ساخت ‌و‌ ساز ویلا در آنها وجود دارد، هر یک از این زمین ها دارای متراژ، قیمت، نوع کاربری متفاوت می باشد، از این سوی با هر مقدار بودجه ای، می توان در چمستان زمینی را خریداری کنید، این منطقه به دلیل نوپا بودن، ملک و ویلا در این منطقه از قیمت مناسبی برخوردار می باشد، و علاوه بر آن، این شهر در مراحل اولیه رشد و توسعه قرار دارد، پس گزینه ی مناسبی برای خرید ویلا می باشد، یکی از موضوعاتی که باید به آن اشاره نمود، امکانات رفاهی چمستان و اطراف آن می باشد، بعضی از این مناطق، دارای امکاناتی همچون؛ درمانگاه، بانک، سوپر مارکت، دفاتر پیشخوان دولت، باشگاه و... می باشد، اما برخی از مناطق چمستان، ساده‌ ترین امکانات رفاهی از جمله؛ درمانگاه، سوپرمارکت، جاده آسفالت، دسترسی راحت به مرکز شهر و... ندارند، بنابراین از دیگر دلایل ارزان بودن قیمت زمین و ویلا در این شهر، نداشتن امکانات ذکر شده می باشد، وجود بافت محلی و روستایی، یکی از دلایل ارزان بودن قیمت ویلا و زمین در این شهر محسوب می‌ شود، زیرا عوارض ساخت ‌و ‌ساز، مالیات‌ های شهرداری و... در این مناطق نسبت به شهرهای نوشهر، رامسر و... پایین می باشد، از این سوی در کاهش قیمت نهایی ساخت ویلا در این منطقه تاثیر مستقیم دارد، یکی از تفاوت های شهرهای شمال اینگونه است که، در شهرهای نوشهر، سرخرود، رامسر و متل قو و... به دلیل توریستی بودن، و کم بودن اراضی قابل ساخت، باید ویلاها موجود دارای امکانات منحصر به فرد اعم از؛ استخر، روف گاردن، سازه های دوبلکس، تریبلکس و.. باشد، از این سوی قیمت ویلاها در این مناطق بسیار بالا می باشد، اما در شهر چمستان به دلیل وجود زمین‌ های مسکونی و اراضی قابل ساخت ‌و ‌ساز بسیار، امکان ساخت ویلا به صورت ساده و بدون امکانات رفاهی مانند؛ آلاچیق، استخر و.... وجود دارد، از این رو قیمت ویلا و زمین در چمستان بسیار متنوع است، و به راحتی می توانید ویلایی با قیمت مناسب خریداری کنید، مناطق ساحلی از هر لحاظی جزو مناطق گران قیمت محسوب می شود، در واقع دسترسی راحت به ساحل و دریا اهمیت زیادی در افزایش قیمت ویلاهای شهرهای شمال کشور دارد، اما چمستان با تمام امکانات عالی، دسترسی راحت به دریا و جنگل و مناطق تفریحی و.... جزو منطقه ی ارزان قیمت در شمال محسوب می شود.

 

خرید ویلا در چمستان

 

  • خرید ویلای ارزان قیمت در چمستان، بهترین گزینه برای سرمایه‌ گذاری است، زیرا ارزش ملک و ویلا در چمستان در حال افزایش است.
  • چمستان دسترسی بسیار خوبی به مناطق جنگلی و روستاهای بکر اطراف دارد.
  • خرید ویلا در چمستان، برای افرادی که به دنبال آرامش و بهره‌مندی از طبیعت بکر و سرسبز هستند، انتخاب فوق العاده ایی می باشد. 
  • با وجود کمربندی امام زاده عبدالله، دسترسی تهران به چمستان از طریق جاده هراز بسیار راحت می باشد، از این سوی خرید ویلا در چمستان و روستاهای اطراف آن گزینه مناسبی برای افرادی که در شهر تهران و مناطق اطراف آن ساکن هستند می باشد.
  • انواع ویلاها در چمستان به صورت ویلای جنگلی، ویلا باغ، ویلای شهرکی و ویلای روستایی وجود دارد، کافیست شما نوع ویلای مورد علاقه ی خود را مشخص کنید.
  • اغلب ویلاهای چمستان، دارای سند مالکیت به صورت شش دانگ می باشد، در واقع با خرید ویلا سنددار در چمستان، می توانید یک انتخاب بدون دردسر داشته باشید.

 

 خرید ویلا در چمستان

 

مشورت با مشاوران املاک شهر چمستان و اطراف آن، در زمینه خرید و فروش ملک، به دلیل اینکه به شهرستان چمستان و مناطق اطراف آن آشنایی کامل دارند، می توانند راهنمای خوبی برای خریداران و سرمایه‌ گذاران باشند، لازم به ذکر می باشد که، در بین شهرهای شمال کشور، استان مازندران و شهر آمل، چمستان، محمودآباد، بهترین گزینه برای خرید ویلاهای ارزان قیمت هستند، از این سوی برای مشورت و خرید ویلا در چمستان می توانید، به مشاورین مجرب بورس ویلا مراجعه کنید، مجموعه ی بورس ویلا با تیم مجرب، آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی می باشند، برای ارتباط مستقیم، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.