خرید ویلا در شهرستان نور، یک اقدام بسیار مناسب در حوزه خرید ملک می باشد، شمال کشور از تعدادی زیادی شهرستان های توریستی تشکیل شده است، و زمانی که تصمیم بگیرید در شمال ویلایی خریداری کنید، شهرستان توریستی نور گزینه ی مناسبی برایتان خواهد بود، و در نتیجه برای خرید ویلا در مازندران می توان این شهرستان و بخش های مختلف آن را انتخاب کرد، شهرستان نور به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، دارای مناطقی جنگلی و ساحلی قابل توجهی است و به همین دلیل می توان، خرید انواع ویلا جنگلی و ساحلی را در این منطقه جغرافیایی و در بخش های مختلف و حتی در روستاهای معروف آن انجام داد، با ما همراه باشید، تا با این شهرستان توریستی زیبا بیشتر آشنا شوید. 

 

خرید ویلا در نور

 

شهرستان نور، به دلیل نزدیکی به شهر های مهمی مانند؛ آمل و چمستان، از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد، لازم به ذکر می باشد، که منطقه ی مهمی از جمله چمستان در فاصله ی بسیار کوتاهی از نور واقع شده است، مناطق ذکر شده، مناطقی هستند که به خودی خود، مستعد پیشرفت بوده و یکی از نقاط پرطرفدار برای سرمایه گذاران، در زمینه املاک در شمال ایران هستند، هر یک از این شهرها دارای ویژگی های مثبت و عالی می باشند، که اغلب افرادی که به دنبال منطقه ی جنگلی و شهری که به تهران بسیار نزدیک باشند، آمل، نور، چمستان را در الویت برای خرید قرار می دهند، بدین ترتیب می توان بیان داشت که، جاذبه های طبیعی در فاصله آمل تا نور و امتیازات این دو شهر، مورد توجه سرمایه گذاران، برای خرید ویلا قرار گرفته است، و همچنین برای معرفی مناطق گردشگری و تفریحی شهرستان نور می توان به، ساحل زیبای نور، کاخ تمیشان و سایر ابنیه تاریخی باقی مانده از دوران پهلوی و تفرجگاه های متعدد پیرامون شهر نور، پارک جنگلی نور، آبشار آبپری، روستای لاویج، مراکز خرید، از جمله مناطق گردشگری این شهر هستند، اشاره نمود.

 

از دیگر مزیت خرید انواع ویلا در شهرستان نور، قیمت مناسب ملک و رشد هر ساله آن می باشد در نتیجه می توان با سرمایه های مختلف، خرید ملک و ویلا را در این شهرستان انجام داد، در شهرستان نور و روستاهای اطراف آن، ویلاهایی بسیاری در سازه فلت، دوبلکس، تریبلکس، ویلا باغ، استخردار، شهرکی و یا مستقل و... وجود دارد، کافیست شما برای خرید به مشاورین املاک معتبر اطراف نور و... مراجعه کنید، و با تعیین بودجه ی اولیه خود، ویلای مورد علاقه ی خود را پیدا و خریداری کنید.

 

خرید ویلا در نور

 

برای دسترسی به نور از طریق شهرستان آمل، باید در ابتدا به محمودآباد رفته و سپس با عبور مسیر دریای محمودآباد، به نور برسید، علاوه بر مسیر آمل به نور از طریق محمودآباد، مسیر دومی وجود دارد، که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و از میان جنگل های انبوه می گذرد، این مسیر در واقع از شرق آمل شروع شده و پس از گذشتن از چمستان، به نور می رسد، این دو مسیر اختلاف زیادی در مسافت ندارند، و هر دو بین 42 تا 43 کیلومتر هستند.

 

از دو مسیر می توان از تهران به نور دسترسی داشت که به صورت زیر می باشد؛

 

فاصله تهران تا نور از جاده چالوس

 

  • نور از جاده چالوس؛ 212 کیلومتر، 3:42 دقیقه بدون ترافیک
  • شهرهای  بین راه؛ روستای گچسر، سیاه پیشه، فشکور، نوبر، مرزن آباد، چالوس، چلندر، رویان و نور

 

فاصله تهران تا نور از جاده هراز

 

  • نور از جاده هراز؛ 242 کیلومتر، 4:17 دقیقه بدون ترافیک
  • شهرهای بین راه؛ امیری، الیمستان، آمل، محمود آباد و نور

شما برای رسیدن به نور می توانید از یکی جاده های معرفی شده در متن فوق را انتخاب کنید، و از مزیت های بین راهی آن، نیز بهره ببرید.

 

خرید ویلا در نور، یکی از بهترین گزینه‌ هایی است که اکثر مشتریان ویلاهای شمال، آنرا در الویت قرار می دهند، خرید ویلا در نور مزیت های بسیاری دارد، که مهم‌ ترین دلیل این امر هم آن است که قیمت ویلاهای شهر نور در مازندران، بسیار مناسب و  ارزانتر نسبت به دیگر شهرهای شمال است، شهرستان نور دارای امکانات منحصر به فرد و طبیعت زیبا و... می باشد، از این سوی مورد توجه اکثر خریداران و سرمایه گذاران قرار گرفته است، شهرستان نور به دلیل متقاضی بسیار، ویلاهای متعددی به صورت لاکچری در این شهر پیدا می‌ شود، اغلب ویلاهای موجود در نور، دارای شرایط پرداخت به صورت اقساطی می باشند، که این یک آپشن عالی برای متقاضیان خرید ویلا در شمال محسوب می شود، بدین ترتیب می توان بیان داشت، کسانیکه به فکر سرمایه‌ گذاری مناسب در شمال هستند، اما بودجه ی کافی ندارند، خرید ویلا ارزان در نور و یا خرید ویلا اقساطی را پیشنهاد می‌ دهیم.

جاذبه‌ های گردشگری فوق العاده ایی در این منطقه واقع شده است، از این سوی باعث شده، شهرستان نور، جزو بهترین شهرهای شمال محسوب شود، شما با خرید ویلا نور، به راحتی می توانید به شهرهای آمل، چمستان، محمودآباد دسترسی داشته باشید و از مزایای هر یک از این شهرها بهره ببرید، و لازم به ذکر می باشد که شهرستان نور در کنار دریای زیبای مازندران قرار گرفته است، از این سوی نور هم جزو منطقه ی جنگلی و هم جزو منطفه ی ساحلی محسوب می شود.

 

خرید ویلا در نور

 

 همانطور که گفته شد، شهرستان نور یکی از شهرهایی است که به تهران، نزدیک است، این یک مزیت عالی برای سرمایه گذاری محسوب می شود، در همین راستا سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری با خرید ویلا و یا زمین را دارند، شهرستان نور را در الویت قرار می دهند، شهرستان نور دارای روستاهای بسیار می باشد، که ارزش ملک و ویلا روزانه در حال رشد و پیشرفت می باشد، با خرید ویلا در نور می توانید یک سرمایه گذاری هوشمندی را انجام دهید.

در سایت معتبر بورس ویلا فایل های متنوعی از انواع ویلا اعم از؛ جنگلی، ساحلی، استخردار، سند دار، شهرکی، مستقل، اقساطی ارزان و... وجود دارد، کافیست فقط شما تصمیم بگیرید، ویلایی در شمال خریداری کنید، از این سوی مشاورین معتبر بورس ویلا بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهند، برای ارتباط مستقیم با بورس ویلا، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


بورس ویلا بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهد.