از دیرباز تا به حال سفر و تفریح مورد اهمیت بوده است انسان ها در طول سفر با تجربه های بسیاری روبرو می گردند زیرا در واقع سفر تنها جنبه گردشگری ندارد بلکه فرد می تواند در طول سفر با مردمان جدید، فرهنگ های متفاوت و جاذبه های زیبا و ... آشنا گردد و به نوعی دید جهان بینی خود را گسترش دهد، حال شاید برای شما این حس بوجود آمده باشد که دلتان بخواهد در میان فشارهای کاری و مشغله‌های زندگی، همه چیز را رها کنید و به یک محیط آرام و بدون هیچ مسئولیت و دغدغه ی ذهنی بروید؟ باید اشاره داشت سفر برای همه‌ی افراد موجود در این کره خاکی یک امری ضروری است زیرا انسان نیازمند خلوت‌کردن، تجدید قوا، و آرامش روان است تا بتواند از این طریق انرژی لازمه برای ادامه‌ی زندگی را بدست آورد، حال در طی برنامه ریزی های انجام شده برای شروع یک سفر، انتخاب اقامتگاه می تواند امری مهم بشمار آید زیرا سفر در نظر بعضی از افراد به معنی استفاده از امکانات یک هتل لوکس و استراحت و بهره بردن از امکانات موجود در آن می باشد، چنانچه قصد سفر به مناطق شمالی کشور را دارید و به دنبال یک جای مناسب و شیک برای اقامت می‌گردید، این هتل‌ها می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند، بنابراین با ما همراه شوید.

 بهترین هتل کجاست؟

 

شمال کشور به جهت همجواری با دریای خزر، جنگل و سایر منابع طبیعتی جزء مناطق مهم توریستی بشمار می آید، از این رو همواره شاهد ساخت و ساز در باب هتل، اقامتگاه های بومگردی، ویلا مدرن و ... می باشیم، همچنین قابل ذکر در این منطقه هتل‌ های با کیفیت و امکانات متنوعی وجود دارد که مهم‌ترین آنها هتل های موارد ذیل است:

 

هتل پارسیان خزر چالوس

این هتل پنج ستاره، در زیباترین شهر مازندران یعنی چالوس واقع شده که جزء هتل های معروف و با قدمت ۵۰ ساله است، و موقعیت مکانی این هتل به نحوی است که منابع طبیعی بکری همچون دریا و جنگل را بطور همزمان برای مسافران به نمایش می گذارد همچنین در خصوص امکانات این فضا باید بیان داشت هتل پارسیان دارای 174 اتاق می باشد که هر اتاق دارای تراس بوده و می توان در این فضا به تماشای بخشی از زیبایی های شمال بپردازید.

همچنین این هتل امکانات تفریحی همچون: پلاژ اختصاصی، قایق موتوری، جت اسکی، تفریح‌های آبی، سالن کنفرانس، خشکشویی، پیست دوچرخه سواری، رستوران و کافی‌شاپ را برای دسترسی راحت و آسایش بیشتر مسافران در محیط بیرونی هتل خود تعبیه کرده است. 

 

هتل پارسیان خزر چالوس

 

هتل ساحلی کیمیا رامسر

هتل کیمیا جزء لیست یکی از بهترین هتل های ساحلی ایران و بهترین هتل ساحلی مازندران قرار گرفته است موقعیت سازهای این هتل به نحوی است که دسترسی بصری به جنگل و دریا را بصورت همزمان داراست، همچنین این هتل ساحلی در شهر رامسر، و ملقب به عروس شهرهای ایران واقع شده که دارای اتاقهایی با ظرفیت دو تا چهار تخته می باشد همچنین طراحی این هتل به نحوی است که علاوه بر اتاق دارای سوئیت های یک خوابه و وی آی پی هم می باشد، چنانچه به رامسر سفر کردید می توانید این هتل را در جاده ساحلی، بلوار دکتر باهنر، بعد از پلاژ شهرداری رامسر پیدا کنید.

  هتل ساحلی کیمیا رامسر

 

هتل ساحلی نارنجستان نور

هتل ساحلی نارنجستان نور در ۷ کیلومتری مسیر جاده ای محمودآباد واقع شده است و جزء هتل های لاکچری شمال محسوب می گردد و یکی از مزایای این اقامتگاه همجوار بودنش با دریا است همچنین در کنار این موقعیت ها دارای سایر امکاناتی نظیر: اتاق ماساژ، خدمات سی آی پی، فروشگاه و چایخانه سنتی، مرکز خرید و ... است، همچنین در خصوص خصوصیات اتاق ها باید اشاره داشت نیمی از اتاق ها چشم اندازی رو به دریا و برخی نیز رو به جنگل می باشند همچنین این هتل دارای امکاناتی همچون سوئیت یا ویلا دوبلکس هم می باشد، بنابراین این هتل می تواند برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت گزینه ای مناسب باشد.

 هتل ساحلی نارنجستان نور

 

 • هتل چهار ستاره بام سبز رامسر

در این معرفی باید اشاره داشت هتل‌ چهار ستاره بام سبز جزء هتل های مدرن می باشد که طبق گزارشات فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است و باید به این نکته جالب در این هتل اشاره داشت یکی از ایستگاه های تله کابین رامسر در طبقه پنجم این هتل ۶ طبقه واقع شده است و قابلیت ارتفاع این هتل موجب شده مسافران بتوانند دید وسیعی به جنگل‌های اطراف و دریای خزر داشته باشند.

در ادامه باید به این نکته اشاره داشت که واحدهای اقامتی هتل بام سبز از دو بخش بصورت، دهکده جنگلی و سوئیت های VIP تشکیل شده است که بطور کلی ۴۳ واحد اقامتی در این محوطه اجرا شده است که می تواند اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران به همراه داشته باشد.

 هتل چهار ستاره بام سبز رامسر

 

هتل میزبان

شمال کشور یکی از قطب های گردشگری است و این موقعیت بستر مناسبی برای ایجاد هتل های ناب با عملکرد عالی را فراهم کرده است و هتل میزبان هم جزء یکی از این فضاها می باشد این هتل مذکور به جهت امکانات و نوساز بودنش در ضمره هتل های ۵ ستاره قرا گرفته است، قابل ذکر است طراحی و اجرای این هتل بصورت ۱۶ طبقه است که در مجموع ۱۶۶ اتاق و سوئیت را تشکیل داده است و باید اشاره داشت موقعیت مکانی این هتل بنحوی است که هر یک از اتاق های آن مشرف به دریای خزر، رشته کوه البرز، قله دماوند و جنگل‌های بابلسر است و می تواند برای هر سلیقه ای مناسب باشد، بنابراین چنانچه قصد سفر به شمال را دارید هتل میزبان می تواند بسیار سفری خاطره انگیز را برایتان به ارمغان آورد.

 

هتل میزبان

 

 

هتل هالیدی رامسر

هتل هالیدی در سال ۱۳۹۷ در رامسر تاسیس گشته است و یکی از مزیت های این بنا وجود استخر در بالاترین ارتفاع هتل با چشم اندازی به جنگل است که می تواند مفرح و لذت بخش باشد و همچنین این امکان برای مسافران وجود دارد علاوه بر استراحت در هتل میتوانند در بالکن های موجود در هتل به پخت و پز بپردازید. 

 

هتل میزبان

 

 مجتمع اقامتی چالدره تنکابن

بسیاری از افراد طبیعت گردی و اقامت در محیط های جنگلی و سرسبز را به هتل های چند طبقه ای ، آپارتمان ها و ویلا ترجیح می دهند از این رو اجراکنندگان و سازندگان اقامتگاه ها، محیطی را برای اینگونه سلایق تدارک دیده اند و‌ چالدره تنکابن جزء همین گروه از اقامتگاه ها می باشد که دارای ۵۰ کلبه جنگلی در ممتبع طبیعی دوهزار است.

مجتمع اقامتی چالدره تنکابن

 

هتل آسمان ساری

هتل های لوکس با امکانات رفاهی مناسب در سراسر کشور بخصوص در شهرهای مهم شمال فراوان یافت می شود و هتل آسمان ساری یکی دیگر از این بهترین ها است، موقعیت مکانی این هتل ۳ ستاره در شهر ساری و در همجواری پارک جنگلی شهید زارع می باشد که دارای امکاناتی همچون: اتاق‌های نوساز، پارک بازی کودکان، آلاچیق در محوطه هتل، وجود کافی‌شاپ و رستوران می باشد که باعث می‌شود رفاه بیشتری برای مسافران محیا گردد  .

 

هتل آسمان ساری

 

هتل بزرگ پارسیان رامسر

هتل بزرگ پارسیان رامسر در خیابان شهید رجایی واقع شده است که معماران و طراحان، این هتل را به سبک اروپایی اجرا کرده اند و این هتل مجهز به ۱۵۲ واحد اقامتی ست که نیمی دید بصری به دریا و نیمی دیگر به طبیعت سرسبز شمال را دارا می باشند، همچنین امکانات هتل می تواند مجموعه بزرگ ورزشی، استخر، رستوران و کافی‌شاپ، زمین بازی مخصوص کودکان، خدمات مخصوص هتل و… باشد. 

 

هتل بزرگ پارسیان رامسر

 

در انتهای مقاله باید در خصوص این مطلب متذکر شد تیم بورس ویلا تمام تلاش خود را در جهت معرفی بهترین هتل های موجود در شمال را، به شما انجام داده تا در این راستا با توجه به سلایق و بودجه مالی خود بتوانید انتخابی درست را داشته باشید، از اینکه تا انتهای مطالب با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم، و همچنین باید اشاره داشت چنانچه قصد سرمایه گذاری در شمال و خرید و فروش ویلا، آپارتمان و خرید زمین و ... را دارید می توانید با مشاوران مجموعه بورس ویلا تماس برقرار کنید تا از این طریق مشاوره رایگان دریافت نمائید.

با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون.

 

 : مطالعه بیشتر :


 قیمت اجاره و خرید ویلا شمال در زمستان و تابستان

فروش فوری ویلا یا زمین توسط تیم بورس ویلا

انواع ویلا در شمال از نظر ساخت