محمود آباد در قلب طبیعت بکر مازندران و شمالی‌ترین نقطه کشورمان است؛ که سالانه گردشگران بی شماری را می پذیرد.

شهرستان محمود آباد در کنار دریای خزر قرار دارد. محمودآباد با جمعیت ۳۷ هزار نفری، به عنوان مرکز این شهرستان انتخاب شده است. محمودآباد از شمال به دریای خزر، از شرق به شهرستان فریدونکنار، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به شهرستان آمل ختم می شود.این شهر هر دو طبیعت جنگلی و طبیعت ساحلی را دارا می باشد. مردمان بومی این شهر از طریق گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی امرار معاش می‌کنند. محمود آباد یکی از توریستی‌ ترین شهرهای استان مازندران می‌باشد که جزو شهرهای بندری و ارزان نیز به شمار می آید. شهرستان محمود آباد به دو شهر به نام‌ های شهر محمود آباد و شهر سرخ‌ رود  تقسیم می شود. همچنین محمود آباد دارای پارک های ساحلی و جنگلی متنوع و جاذبه های دیدنی بیشمار و...  می باشد.

محموداباد

بیشتر بخوانید: مبایعه نامه چیست؟ تعریف بندهای مبایعه نامه و نکات مهم آن

 

خرید ویلا ساحلی و ویلا جنگلی در شهرستان محمودآباد و حومه آن:

با توجه به موقعیت جغرافیایی و منطقه‌ای که شهر محمودآباد دارد، پتانسیل خاصی در سرمایه گذای با خرید ویلا یا زمین در محمودآباد دیده می‌شود.

آب‌ و هوای مطبوع، شرایط اقلیمی خاص، نزدیکی به دریا، طبیعت بکر و جاذبه های دیدنی که مجموع این عوامل باعث شده، دولت و مردم (به‌ویژه آنهایی که علاقه به گردشگری و طبیعت‌ گردی دارند)، سفر و خرید ویلا در این منطقه ترغیب شوند. به طوری که سالانه بر جمعیت این شهر زیبا اضافه می شود. از جاذبه های دیدنی این شهر می توان به پارک‌های ساحلی شهر محمود آباد، از جمله پارک لاله، پارک ملت و پارک طاهباز  و پارک جنگلی اشاره کرد.

جنگل محمودآباد دارای، انبوهی از رویش گیاهانی همچون ممرز ، بلوط ، انجیل ، توسکا ، گردو ، ملج یا اوجا (نارون) ، راش ، ولیک ، لرگ و… است. از جمله جنگلهای معروف محمود آباد میتوان جنگلهای ؛ آزادمون ، جنگل کلوده ، جنگل بونده ( بین روستای بونده و شرفتی) ، جنگل تشبندان را نام برد.

 محموداباد

بیشتر بخوانید: مکان های گردشگری چمستان

 

 

شهرستان محمودآباد به دلیل اینکه در شمال آن ساحل و در جنوب آن جنگل های تشبندان و.. وجود دارد، هر دو نوع ویلا ساحلی و ویلا جنگلی در آن وجود دارد. ویلاهای ساحلی که معمولا یا چسبیده به ساحل یا در شهر قرار دارد، دسترسی بهتر و آسان تری دارد و همچنین به تمامی امکانات رفاهی، تفریحی و.. در آنجا با فاصله کم وجود دارد. اما نسبت به ویلا جنگلی در محمودآباد، قیمت آن بیشتر است.

اما خوشبختانه به دلیل وجود اراضی زیاد در این منطقه، ویلاهای با بناهای مختلف و متراژهای بسیار متفاوت ساخته شده اند، که هر کسی با هر بودجه ای و امکاناتی که می خواهد، می تواند دست به خرید بزند. حتی اگر بخواهید یک ویلا جنگلی بخرید اما در عین حال به ساحل نزدیک باشید، خرید ویلا در محمودآباد می تواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد، زیرا حتی دورترین روستاهای جنگلی محمودآباد، با ساحل فاصله نیم ساعته دارند.

 ویلا

 

اسامی مناطق و روستاهای خرید ویلا در محمودآباد:

آهی‌ محله، ابوالحسن‌ آباد، احمدآباد کلیج سفلی، احمدآباد کلیج علیا، ارم، ارمک‌ محله، آزادمون، اسداله‌ آباد، اسکنده، اسلام‌ آباد، اسلام‌ محله، افراتخت، افراسرا، اورطه‌ دشت، اهلم، آهنگرکلا، بائوده سفلی، بائوده علیا، جونه کلا، بولیده، بونده، بیشه‌کلا، تازه‌آباد، ترسیاب، تشبندان، تلارم، جوراکلا، چاک‌سر ، چهارافرا، حاجی‌کلا، حسن‌آباد ، خشت‌سر، خطاهی، خوردون‌کلا، درویش‌آباد، دریاسر، رودپشت ، زرداب، زنگی‌کلا، سنگ‌کتی، سیاه‌رودسر، سیاه‌کلا، سیرجارون، شومیا، عبدالله‌آباد ، عزت‌آباد ، عشق‌آباد، علمده ، علوی کلامیر، علی‌آباد ، ورام‌ده، قصاب‌کتی، کرچک‌، کلمرز علیا، کلوده، کلوسا، کنس‌مرز، گالش‌پل، گل‌محله ، گلیرد ، معلم‌کلا، ملاکلا ،میان‌کلمرز، میرده ،میرعلمده، ناصرآباد، وازیک، یوسف‌آباد

محموداباد

بیشتر بخوانید: آشنایی با نحوه شرایط خرید زمین در شمال کشور