مسیرهای قابل دسترسی به روستای سعادت آباد از تهران

برای رسیدن به روستای سعادت آباد از تهران، از طریق 2 مسیر قابل دسترسی است:

1) مسیر جاده هراز

که سریع ترین و کوتاه ترین  و بهترین مسیر، هم از لحاظ مسافت، هم از لحاظ ترافیک، و هم از لحاظ جاده سازی می باشد. و مسافتی معادل 201 کیلومتر و در زمان  سه ساعت و  نیم طی می شود. 

مسیرهای طی شده به صورت زیر است:

تهران – جاجرود – بومهن – رودهن - آبعلی – مشا – پلور – آب اسک – گزنک و….  و در 2 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد که وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان می شوید و به سمت چمستان حرکت می کنید. روستای سعادت آباد بعد از منطقه بنفشه ده در سمت چپ شما قرار می گیرد.

برای دیدن این مسیر روی نقشه، کلیک کنید.

 جاده هراز

بیشتر بخوانید: مکان های گردشگری چمستان

 

 2) مسیر جاده چالوس

 زمانی مسیر دوم یعنی مسیر جاده چالوس را انتخاب می شود که مسیر اول یعنی مسیر جاده هراز به خاطر ترافیک زیاد آخر هفته، اعیاد یا ریزش کوه و تعمیرات و مسدود بودن جاده؛ بسته باشد. این مسیر سرسبزی و زیبایی خاصی دارد و دارای جاده های پرپیچ و خم می باشد. در نتیجه این مسیر طولانی تر است، و مسافتی معادل 245 کیلومتر و زمان حدودی 4ساعت و 7 دقیقه را بایستی برای انتخاب این مسیر در نظر داشت.

این مسیر بعد از تهران وارد جاده چالوس شده و در نهایت به شهر چالوس می رسید و از آنجا به سمت شهرستان نور و وارد کمربندی نور به آمل می شوید و از شهر چمستان نیز عبور می کنید، در سمت راست شما بعد از منطقه بنفشه ده به روستای سعادت آباد می رسید.

برای دیدن این مسیر برروی نقشه، کلیک کنید.

 چالوس

بیشتر بخوانید: مبایعه نامه چیست؟ تعریف بندهای مبایعه نامه و نکات مهم آن

 

 

فاصله سعادت آباد با شهرستان ساحلی نور

ساحل نور در فاصله 33 کیلومتری سعادت آباد با فاصله زمانی 40 دقیقه قرار دارد. در این فاصله روستاها و جنگل ها و ییلاق های بکری قرار دارد که معروف ترین آن ها به شرح زیر است:

روستاهای امیرآباد، افراده، ایرکا، کیابسر، بنفشه ده، باریکلا، سنگتاب، جلیکان، عبدل ده، کرات کتی، آهودشت، لسفی جان، اناده، مغانده، عرب خیل، نعمت آباد، ورازده، بلویج، گنج‌یاب، افراسیاب‌کلا، حوریه، سلیاکتی، سرکاج، ایزخورده، کاردگرکلا، نصرت‌آباد، حاجی آباد، سیدکلا، مرداب، اسپی کلا، کردآباد، عباس‌کلا و.. می باشد. هر کدام از این روستاها با طبیعت خاص و جنگلی، سالیانه متقاضیان زیادی برای خرید ویلا در این منطقه وجود دارد.

 فاصله این روستا با پارک جنگلی کشپل  20کیلومتر در 25 دقیقه، با ییلاق لاویج  37 کیلومتر در 1 ساعت، با جنگل واز 35 کیلومتر در 48 دقیقه، با روستای ییلاقی جوربند 22کیلومتر در 30 دقیقه، با روستای ییلاقی گزنا سرا 52 کیلومتر در 1 ساعت و نیم، با دریاچه الیمالات  27 کیلومتر در 44 دقیقه، فاصله دارد.

نوجمه

بیشتر بخوانید: آشنایی با نحوه شرایط خرید زمین در شمال کشور


 

 فاصله سعادت آباد با شهرستان آمل

با اینکه این روستا از توابع شهرستان نور است اما تقریبا نزدیک به شهرستان آمل می باشد، و با مرکز شهر آمل 16 کیلومتر فاصله دارد.

این روستا با جنگل هلومسر 17 کیلومتر در 30 دقیقه، با بقعه امامزاده عبدالله 15 کیلومتر در 20 دقیقه، با دانشگاه شمال 20 کلیومتر در 30 دقیقه، با روستای ییلاقی فیلبند 67 کیلومتر در 1 ساعت و 45 دقیقه، با مجموعه اکسین 20 کیلومتر در 35 دقیقه فاصله دارد.

فیلبند 

بیشتر بخوانید: آشنایی با چگونگی سرمایه گذاری در شمال از طریق خرید زمین

 

سعادت آباد

از روستاهای توابع شهر چمستان شهرستان نور در استان مازندران است. این روستا در دهستان میان رود و در جاده بین آمل و چمستان واقع می باشد.
این روستای سرسبز از نظر موقعیتی در مکان جغرافیایی عالی قرار گرفته است. بافت طبیعی قالب در این منطقه، کوهستان های جنگلی است. پارک های جنگلی متعددی در این منطقه از شهرستان نور واقع شده اند. آب و هوای سعادت آباد، به علت کوهستانی بودن، کمتر از شهر های ساحلی مانند نور، شرجی است و این مسئله برای افرادی که تمایلی به زندگی در مناطق مرطوب و شرجی شمال را ندارند، بسیار مهم است. شغل اکثر مردم این روستا، باغداری، کشاورزی، دامداری و... می باشد. از امکانات این روستا می توان به داشتن مدرسه، نانوایی، انواع سوپرمارکت، زمین مخصوص ورزش و فوتبال، مسجد، بهداشت و... می باشد.

در این منطقه تقریبا خرید زمین با فروشنامه دست اول یا دوم، تقریبا دست نیافتنی است! با خرید زمین و ویلا ها توسط سرمایه گذاران و افراد غیر بومی، ساخت و ساز های انبوه و متعددی صورت گرفته که رنگ و بوی روستا را به تجارت خانه ای جدید از داد و ستد ها و ساخت و ساز هایی از جنس ویلا، تبدیل نموده است؛ به همین دلیل زمین های دست اول چندین بار بین ساخت و ساز گران و سرمایه گذاران انتقال می یابد.

به طور کلی این بخش از چمستان، در سالیان گذشته بافت محلی و روستایی داشته و به مرور زمان، با توجه به اینکه هرچه بیشتر سرمایه گذاران، این منطقه هم رشد بیشتری داشته و هر کدام از روستاهای این منطقه، خود به قطب های سرمایه گذاری در زمینه خرید ویلا در شمال تبدیل شده اند.

هرچه زمان می گذرد تعداد اراضی قابل ساخت برای ویلا در این روستا کم می شود، و از آن جهت که این روستا همانطور که در بالا توضیح داده شده فاصله کمی با امکانات تفریحی و رفاهی دارد، باعث شده قیمت زمین ها و ویلاها در این منطقه روز به روز افزایش یابد. این روستا برای افرادی که نمی خواهند زیادی از شهر دور باشند و به همه چیز دسترسی کامل و آسان داشته، و حتی بتوانند در مواقع ضروری راه جاده به سمت تهران را پیش بگیرند، متقاضی بسیار زیادی دارد. و هرجا که متقاضی زیاد و عرضه کم باشد، قیمت و ارزش ویلا در آن منطقه بالا می رود.

 سعادت آباد

 

با خرید ویلا در سعادت آباد نور، می توان علاوه بر بهره­ مندی از آب و هوای مطبوع شمالی، از تماشای مزارع، باغات و شالیزار های سرسبز این منطقه از کشور لذت برد. با چند ساعت رانندگی می توان خود را به مناطق جنگلی مجاور سعادت آباد نور از جمله انگتارود، رساند و از قدم زدن در مسیر های زیبای جنگلی این منطقه بهره برد. گونه های طبیعی از درختان و گیاهان وحشی، در کنار حیات وحش حفاظت شده در این مناطق، به خصوص در فصول بهار و پاییز، چهره ای رویایی در این منطقه به ارمغان می آورد. مردمان خونگرم و مهربان این روستا مهاجرپذیر و توریست پذیر می باشد. و فرهنگ مسافرپذیری برای این روستا به خوبی جا افتاده است.


اگر به دنبال خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال یا خرید ویلا در روستای زیبای سعادت آباد نور هستید، مشاورین حرفه ای و متخصص املاک بورس ویلا با داشتن انواع ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما سروران و متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.