شمال کشور دارای شهرک های بسیاری به صورت جنگلی و یا ساحلی می باشد، باید بدانید که بهترین شهرک‌ های مازندران، گزینه‌ های زیادی را برای خرید ویلا در شمال به شما ارائه می‌ دهند، کافیست فقط تصمیم بگیرید، در کدام یک از شهرک‌ ها و در کدام منطقه از شمال، قصد سکونت داشته باشید، لازم به ذکر می باشد که بهترین شهرک‌ های مازندران در مناطق مختلف با فواصل گوناگون از ساحل دریا ساخته شده‌ اند، همچنین در سراسر شهرهای مازندران، نمونه‌ هایی از بهترین شهرک‌ های مسکونی با ویلاهای زیبا مشاهده می‌ شود، با ما همراه باشید، زیرا در ادامه این مقاله به معرفی این شهرک ها می پردازیم.

 

خرید ویلا در شهرک های مازندران

 

 


بهترین شهرک‌ های مازندران برای خرید ویلا در شمال


 

 

  •  شهرک دریا بیشه

یکی از بهترین شهرک‌ های شمال کشور، شهرک دریا بیشه است، این شهرک در فاصله ۱۰ کیلومتری از جاده رویان به سمت نوشهر قرار گرفته است، لازم به ذکر می باشد که این شهرک در سال ۱۳۵۱ ساخته شده و دارای مساحتی ۸۰ هکتار می باشد، تعداد قطعات داخل شهرک، ۴۷۰ پلاک می‌ باشد، این شهرک از قدیمی ترین شهرک های شمال کشور با امکانات منحصر به فرد می باشد.

 

  • شهرک خزر شهر

یکی دیگر از بهترین شهرک‌ های مازندران، شهرک ساحلی خزر شهر است، این شهرک بی نظیر در حاشیه دریای خزر واقع شده است، لازم به ذکر می باشد که نوع معماری و محوطه سازی شهرک خزر شهر، بسیار متفاوت می باشد، همچنین نحوه ی ساخت و طراحی ویلاها در این شهرک نیز متفاوت و منحصر به فرد می باشد، و این شهرک امکاناتی برای تفریح، بازی و گردش و... برای ساکنین فراهم آورده است، اگر به دنبال سرمایه‌ گذاری در یکی از بهترین مناطق ساحلی مازندران هستید، پیشنهاد می‌ کنیم گزینه‌ های مورد فروش ویلا را در شهرک خزرشهر بررسی کنید.

 

  • شهرک امیردشت 

شهرک امیردشت، در منطقه ی زیبای توریستی کلارآباد قرار دارد، و از همه مهم تر، شهرک امیردشت در نزدیکی منطقه ی زیبا و محبوب متل قو قرار گرفته است، و می توان بیان داشت که ویلاهای امیردشت کلارآباد، با معماری خاص، جزو لوکس‌ ترین و بهترین ویلا نزد خریداران و سرمایه‌ گذاران محسوب می شوند.

 

خرید ویلا در شهرک مازندران

 

  • شهرک فردوس

 یکی از شهرک های برند و خاص، شهرک فردوس در رویان زیبا می باشد، این شهرک، در بهترین لوکیشن در استان مازندران و در شهر توریستی رویان قرار دارد، قدمت این شهرک از سال 1342 شروع می شود، همچنین این شهرک در مجاورت جاده اصلی قرار دارد، و مساحت آن در حدود 60 هکتار می باشد، ویلاها در شهرک فردوس رویان، بسیار مجهز و لوکس ساخته شده اند، این ویلاها اغلب دارای استخر، سونا، جکوزی، رئوف گاردن، آلاچیق و... و در سازه های لوکس، دوبلکس و تریبلکس و... طراحی و ساخته شده اند.

 

  • شهرک نگین نور

باید بدانید که یکی از شهرک های ساحلی استان مازندران که در شهرستان نور قرار دارد، شهرک نگین نور می باشد، این مجموعه دارای مکان های تفریحی، رستوران و کافه و... می باشد، در واقع شهرک نگین نور، یک مجموعه ساحلی در استان مازندران در شهرستان توریستی نور می باشد، همچنین ساختمان های این شهرک در سبک مدرن و به صورت آپارتمانی طراحی و ساخته شده اند.

 

  • شهرک خانه دریا

این شهرک در سرخرود و در فاصله ی کمی از بابلسر واقع شده است، یکی از شهرک های معروف استان مازندران، شهرک خانه دریا می باشد، این شهرک، دارای ویلاهای زیبا و نوساز با طراحی مدرن می باشد، چشم انداز ویلاهای مستقر در شهرک خانه دریا اغلب رو به دریا می باشد، محوطه سازی این شهرک بسیار منحصر به فرد می باشد، و توجه افرادی که به دنبال خرید ویلا در شهرکی برند هستند را به خود جلب می نماید، این شهرک به مراکز خرید بابلسر دسترسی بسیار راحتی دارد، که مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت می باشد.

 

خرید ویلا در شهرک مازندران

 

  • دشت نور

شهرک دشت نور در مازندران، یکی از بزرگ‌ ترین و زیباترین شهرک‌ های تفریحی و توریستی، در شهرستان نور است، باید بدانید که شهرک دشت نور در مازندران، در ۵ کیلومتری جاده نور به سمت شهر آمل قرار گرفته است، از این سوی شهرک دشت نور به زیباترین شهرهای شمال کشور، اعم از؛ نوشهر، آمل و چمستان بسیار نزدیک است، شهرک دشت نور، به بزرگ ترین مجموعه تفریحی در نزدیکی شهر نور معروف می باشد، این شهرک دارای امکانات منحصر به فردی اعم از؛  استخر چهار فصل، استخر مخصوص کودکان، زمین بازی شنی برای کودکان، زمین مخصوص والیبال ساحلی، مجموعه رستوران ها و کافی شاپ، مجموعه های کامل بدنسازی، سالن ورزشی سرپوشیده، یک زمین وسیع برای بازی گلف، دوچرخه سواری، قایقرانی، زمین ‌های متنوع ورزشی و... همه باعث شده این مجموعه به بزرگ ترین مجتمع توریستی_ تفریحی در نزدیکی نوشهر و نور تبدیل شود، در واقع شما با خرید ویلا در شهرک دشت نور، می توانید زندگی در یکی از مناطق فوق العاده لاکچری را تجربه کنید، اگر قصد سرمایه گذاری در بهترین منطقه در شمال را دارید، شهرک دشت نور بی شک بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

 

خرید ویلا در دشت نور

 

در سراسر استان مازندران، ویلاهایی در شهرک های برند و معتبر مشاهده می شود، مهم ترین ویژگی شهرک های ویلایی در شمال، داشتن امنیت بالا آن است، این امنیت به واسطه ی نگهبان مجموعه به صورت ۲۴ ساعته ی تامین می شود، در واقع افراد متفرقه و غیر از ساکنین شهرک، حق تردد و عبور و مرور به شهرک را ندارند، بنابراین می توانید از بابت امنیت ویلا خاطری آسوده داشته باشید، اگر از امکانات ویلا در شهرک و... اطلاعات زیادی ندارید، گروه مشاورین بورس ویلا به عنوان یک مشاور مطمئن و با چندین سال فعالیت در زمینه خرید و فروش ملک، آماده پاسخ گوی به سوالات شما عزیزان می باشند، برای اینکه بتوانید، عوامل تاثیر گذار جهت خرید ویلا در شمال را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید، بهتر است، در این راه با یک مشاور املاک با تجربه و مطمئن مشورت کنید، برای ارتباط مجموعه ی بورس ویلا، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید تا با مشاورین مجرب بورس ویلا ارتباط مستقیم برقرار کنید.

 

 


مقالات پیشنهادی بورس ویلا

خرید ویلا نوساز یا خرید ویلا قدیمی؟ تفاوت ها و مزایا و معایب 

ویلا سنددار و انواع سند های ملکی در خرید ویلا در شمال 

خرید زمین در شمال با 50 میلیون پیش پرداخت 

معنای کاندو یا کانکس؛ جایگزینی برای ویلاست؟

اجاره ویلا در شمال یا خرید ویلا در شمال؛ تفاوت آنها

خرید ویلا در چمستان و دلایل ارزان قیمت بودن ویلا یا زمین در چمستان