آمل کجاست؟ آشنایی با خرید ویلا در آمل


 

استان مازندران از شهرهای متعددی تشکیل شده است، هر یک از این شهرها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، یکی از شهرهای معروف استان مازندران که یک شهر میانه می باشد، شهرستان آمل می باشد، لازم به ذکر می باشد، شهر آمل یکی از شهر های شمال کشور است که، با محمودآباد از سمت شمال و با شهر نور از سمت غرب، همجوار است، با ما همراه باشید، تا با این شهر توریستی بیشتر آشنا شوید.

 

خرید ویلا در آمل

 

آمل جزو منطقه ی جنگلی و کوهستانی می باشد، از این سوی گزینه‌ های زیادی برای خرید ویلا در آمل وجود دارد که در مناطق، کوهستانی و جنگلی واقع شده‌ اند، می توان بیان داشت، آمل در ۲۰ کیلومتری از شهر ساحلی محمودآباد قرار دارد، در واقع شهر آمل تا ساحل دریا فاصله قابل توجهی دارد، از این سوی از رطوبت و شرجی بودن دور می باشد، در این صورت آب و هوای معتدل و عالی این منطقه، شرایط اقلیمی مناسبی را برای اقامت فراهم کرده است، بدین ترتیب می توان گفت که، شهر آمل، دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. 

 

آمل در ۱۸۰ کیلومتری از تهران قرار دارد، در واقع آمل از طریق جاده هراز که سریع ترین و کوتاه ترین مسیر، هم از لحاظ مسافت، هم از لحاظ ترافیک و... شناخته شده است، به تهران دسترسی سریع و راحتی دارد، همانطور گفته شد، آمل جزو منطقه ی کوهستانی استان مازندران می باشد، اگر شما جاده هراز را برای رسیدن به آمل انتخاب کرده اید، باید بدانید که در این مسیر انواع ییلاق های گردشگری مانند؛ پلور، لار، لاسم، نمارستاق، فیلبند و...  و آبشارهای دیدنی مانند؛ دریوک، شاهاندشت، لاسم و... مشاهده می کنید، علاوه بر آن شهرستان آمل به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد، بسیاری از امکانات تفریحی، رفاهی، درمانی و آموزشی در آن قرار گرفته است، از جمله؛ بیمارستان امام خمینی، دانشگاه غیر انتفاعی شمال، مجتمع تفریحی و اقامتی اکسین، جنگل هلومسر، جنگل بلیران و....  می باشد، که هر از یک از این مناطق، دارای مزایای بخصوصی می باشد، برای مثال؛ سيتی سنترهای اكسين، در شهرهای مختلف شمال، شعبه دارند كه يكی از بزرگترين شعبه های اکسین در شهر آمل است، باید بدانید که اين مجموعه تقريبا در اول منطقه شهری آمل و انتهای جاده هراز واقع شده است.

 

خرید ویلا در آمل

 

خرید ویلا در آمل

آمل به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص، دارای روستاهای بسیاری به صورت ساحلی، جنگلی، کوهستانی می باشد، از این سوی تنوع ویلاهای موجود در شمال و مخصوصا در شهر آمل بسیار بالا می باشد، قبل از خرید ویلا باید مشخص کنید که در کدام یک از مناطق روستایی شهر آمل و... می‌ خواهید ویلا بخرید، همانطور که می‌ دانید تمام ویلاها با توجه به موقعیت جغرافیایی، متراژ ویلا، نوع ساخت و امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده و... قیمت‌ های متفاوتی دارند، پس شما عزیزان قبل از خرید، سبک مورد علاقه، بودجه ی اولی و.... را مشخص کنید، سپس ویلایی مورد نظر را در آمل پیدا کنید، قیمت ویلاها در آمل از قیمت مناسبی بر خوردار می باشد، همچنین ویلاهای متعددی در شهرک های معروف آمل، آماده فروش هستند، لازم به ذکر می باشد که اغلب ویلاهای شهرکی و یا مستقل، با شرایط فروش عالی، به صورت اقساطی به فروش می رسند.

اگر قصد خرید ویلا جنگلی در آمل را دارید، باید به روستاهای اطراف آمل اعم از؛ وارمده، تلیران، محمدآباد، درازان، خشکرود، ولیسده، سوته کلا، اسکومحله، مرزانکلا، هلومسر، هندوکلا، تجن جار، آغوزبن، سائیج محله، نرم و... مراجعه کنید، ویلاهای زیادی به صورت مستقل و شهرکی و با قیمت های متفاوت، در بهترین منطقه های آمل طراحی و ساخته شده اند.

همچنین اگر در منطقه ی کوهستانی در شهر آمل، قصد خرید ویلا را دارید، باید به منطقه های ییلاقی آمل اعم از؛ شاهان دشت، شمس آباد، شنگلده، وانا، آب گرم لاریجان، گزانه، ملار، کندلو، گرنا، نوا، نیاک، آب اسک، ایرا، لاسم، پلور، زیار، ناندل، محمد آباد، کهرود، لهر، عبدالمناف، نشل، نمار، رزکه، خوشواش، الیمستان، لهاش، سیاه بیشه، پاشاکلا، چمه بن، گنکرج کلا، نجار کلا، سنگ چال، اندوار و... مراجعه کنید، این مناطق دارای آب و هوای فوق العاده و طبیعت بسیار زیبا می باشد، همچنین ارزش ملک و ویلا روزانه در حال افزایش می باشد.

 

خرید ویلا در آمل

 

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، آمل علاوه بر منطقه ی جنگلی و ییلاقی، با منطقه ی ساحلی نیز، فاصله بسیار نزدیکی دارد، در واقع آمل با ساحل فاصله بسیار کمی دارد، همچنین روستاهایی که جزو منطقه ی آمل و به صورت ساحلی می باشند، شامل روستاهایی اعم از؛ جمشید آباد، فرح آباد، لتی کلا، پاشا کلا، شرم کلا، آهنگر کلا، کمانگر کلا، بختیارکتی، نوده، قرق، کلیکان، تمسک، رفیع آباد، سعدین کلا، اوجی کلا، بیشه محله، پاشا کلا، قادی محله، میانرود، حسین آباد، کلاصفا، معصوم آباد، کچپ علیا، واسکس، مرزنگو، آهنگر کلا سفلی، کرسی محله، کبودکلا، زیار محله، کمانگر کلا، موزی کتی سفلی، مجید آباد، اسپاهی کلا، سراج محله، یوسف آباد، شاه کلا، ماهوت کلا، ابوالحسن آباد، اشرف آباد، پاشاکلا، حاجی آباد، درزیکلا و... جزو منطقه ساحلی آمل می باشد.

 

 در واقع خرید ویلا در شهرستان آمل، همانند سایر نقاط شمالی کشور، با سرمایه های مختلفی امکان پذیر است، آمل یک شهر  توریستی می باشد ،آمل به دلیل شرایط جغرافیایی خاص خود، یکی از بهترین مکان ها برای خرید ویلا در مازندران به شمار می رود، در همین راستا پیدا کردن یک ویلای مناسب در مازندران، کار دشواری نیست، کافیست به یک مشاور املاک معتبر و با تجربه مراجعه کنید، با پرس و جوی بیشتر درباره ویلاهای مناسب یا موقعیت جغرافیایی و... همچنین مشورت با کارشناسان فعال بورس ویلا، به راحتی می توانید یک ویلای متناسب با خواسته خود، مشاهده و خریداری کنید، اگر در این مسیر نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان مجرب بورس ویلا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی بورس ویلا، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


 

مقالات پیشنهادی بورس ویلا


 

خرید ویلا نوساز یا خرید ویلا قدیمی؟ تفاوت ها و مزایا و معایب 

ویلا سنددار و انواع سند های ملکی در خرید ویلا در شمال 

خرید زمین در شمال با 50 میلیون پیش پرداخت 

معنای کاندو یا کانکس؛ جایگزینی برای ویلاست؟

اجاره ویلا در شمال یا خرید ویلا در شمال؛ تفاوت آنها

خرید ویلا در چمستان و دلایل ارزان قیمت بودن ویلا یا زمین در چمستان