روستای رمشی کجاست؟

 از روستاهای توابع شهر چمستان شهرستان نور در استان مازندران است. این روستا در دهستان میان رود و در جاده بین آمل و چمستان واقع می باشد. و از شمال با روستای جلیکان، از شرق با دارکلا، از غرب با بلویج و از جنوب با ورزاده سفلی، همسایه می باشد.

فاصله این روستا از سر جاده آمل چمستان با مرکز روستای رمشی، 2 کیلومتر می باشد. برای دیدن این روستا برروی نقشه، و فاصله آن با سر جاده، کلیک کنید.
این روستای سرسبز از نظر موقعیتی در مکان جغرافیایی عالی قرار گرفته است. بافت طبیعی قالب در این منطقه، کوهستان های جنگلی است. پارک های جنگلی متعددی در این منطقه از شهرستان نور واقع شده اند. آب و هوای روستای رمشی، به علت کوهستانی بودن، کمتر از شهر های ساحلی مانند نور، شرجی است و این مسئله برای افرادی که تمایلی به زندگی در مناطق مرطوب و شرجی شمال را ندارند، بسیار مهم است. شغل اکثر مردم این روستا، باغداری، کشاورزی، دامداری و... می باشد. از امکانات این روستا می توان به داشتن مدرسه، نانوایی، انواع سوپرمارکت، زمین مخصوص ورزش و فوتبال، مسجد، بهداشت و... می باشد.

 رمشی

بیشتر بخوانید: آیا امید به ارزان شدن قیمت ویلا در شمال است؟!

 

 فاصله و مسیرهای در دسترس تهران تا روستای رمشی:

1) مسیر جاده هراز

 این مسیر به فاصله 210 کیلومتر مسافت زمانی 3 ساعت و 36 دقیقه را می طلبد. در این مسیر شما بعد از طی جاده هرازف به 5 کیلومتری آمل رسیده و وارد کمربندی امامزاده عبدالله می شوید. و در نهایت وارد جاده آمل به چمستان شده و بعد از روستای جلیکان در سمت چپ شما روستای رمشی قرار دارد.

 برای دیدن این مسیر برروی نقشه، کلیک کنید.

 

2) مسیر جاده چالوس

این مسیر به فاصله 238 کیلومتر مسافت زمانی 4 ساعت و 9 دقیقه را می طلبد. این مسیر در مقایسه با جاده هراز کمی طولانی تر است. و شما با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارید هرکدام از مسیر ها را انتخاب می کنید. شما در این مسیر بعد از طی جاده چالوس به سمت نوشهر رفته و سپس به نور رسیده و وارد کمربندی آمل- نور می شوید. بعد از شهر چمستان روستای رمشی در سمت راست شما قرار دارد.

برای دیدن این مسیر برروی نقشه، کلیک کنید.

 جاده

بیشتر بخوانید: مکان های گردشگری چمستان

 

فاصله روستای رمشی با شهرستان ساحلی نور

 

ساحل نور در فاصله 26 کیلومتری رمشی با فاصله زمانی 32 دقیقه قرار دارد. در این فاصله روستاها و جنگل ها و ییلاق های بکری قرار دارد که معروف ترین آن ها به شرح زیر است:

روستاهای جلیکان، عبدل ده، کرات کتی، آهودشت، لسفی جان، اناده، مغانده، عرب خیل، نعمت آباد، ورازده، بلویج، گنج‌یاب، افراسیاب‌کلا، حوریه، سلیاکتی، سرکاج، ایزخورده، کاردگرکلا، نصرت‌آباد، حاجی آباد، سیدکلا، مرداب، اسپی کلا، کردآباد، عباس‌کلا و.. می باشد. هر کدام از این روستاها با طبیعت خاص و جنگلی، سالیانه متقاضیان زیادی برای خرید ویلا در این منطقه وجود دارد.

 فاصله این روستا با پارک جنگلی کشپل  24 کیلومتر در 38 دقیقه، با ییلاق لاویج  31 کیلومتر در 48 دقیقه، با جنگل واز 29 کیلومتر در 43 دقیقه، با روستای ییلاقی جوربند 15 کیلومتر در 25 دقیقه، با روستای ییلاقی گزنا سرا 45 کیلومتر در 1 ساعت و نیم، با دریاچه الیمالات  20 کیلومتر در 37 دقیقه، فاصله دارد.

 گزناسرا

بیشتر بخوانید: مبایعه نامه چیست؟ تعریف بندهای مبایعه نامه و نکات مهم آن

 

 فاصله روستای رمشی با شهرستان آمل

اگر جاده آمل به نور را نصف کنیم این روستا دقیقا در همان نصف و نیمه راه قرار دارد، و با مرکز شهر آمل 20 کیلومتر فاصله دارد.

این روستا با جنگل هلومسر 22 کیلومتر در 31 دقیقه، با بقعه امامزاده عبدالله 18 کیلومتر در 27 دقیقه، با دانشگاه شمال 23 کلیومتر در 34 دقیقه، با روستای ییلاقی فیلبند 67 کیلومتر در 1 ساعت و 45 دقیقه، با مجموعه اکسین 20 کیلومتر در 35 دقیقه فاصله دارد.

 فیلبند

بیشتر بخوانید: آشنایی با نحوه شرایط خرید زمین در شمال کشور

 


شما برای گرفتن هر گونه مشاوره خرید ویلا در روستای رمشی اعم از ویلا جنگلی، ویلا سنددار و... می توانید به مشاوران حرفه ای و متخصص املاک بورس ویلا مراجعه نمایید. مشاوران بورس ویلا با داشتن فایل های متنوعی از ویلا دوبلکس، ویلا نیم پیلوت، ویلا فلت، ویلا اقساطی و... در منطقه رمشی، آماده خدمت رسانی به شما همراهان و سروران گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. یا برروی دکمه مشاوره رایگان کلیک نمائید، تا سریعا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.