خرید ویلا شمال و نکات مهم برای اجاره آن‌

اغلب ویلاهای مجهز به دلیل آنکه از امکانات وسیعی در ویلا برخوردارند به صورت چهار طبقه طراحی می‌شوند. وجود امکانات بی‌نظیر در چنین ویلاهایی سبب شده است تا اجاره آن مورد استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرد. اینکه قیمت برخی از ویلاها در شمال کشور بالا است، معیار مناسبی برای مجهز بودن ویلا نمی‌باشد. بلکه ملاک مجهز بودن ویلاها وجود فاکتورهایی است که آن‌ها را متمایز از دیگر ویلاها می‌کند.

در برخی از ویلاهای مجهز امکانات و تجهیزاتی وجود دارد که سبب شده است تا اینگونه ویلاها در مقایسه با ویلاهای معمولی خاص و لوکس جلوه کند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا نکات مهمی را در مورد خرید ویلا شمال به صورت مجهز و اجاره آن در اختیارتان قرار دهیم.

 

مصالح ساختمانی مهم در ساخت ویلا

بیشتر ویلاهایی که در شمال کشور ساخته می‌شوند به صورت مدرن و کلاسیک می‌باشند. در ابتدا هنگام خرید ویلا شمال و حتی اجاره ویلا باید مورد توجه قرار بگیرد؛ مصالح ساختمانی و لوازم کاربردی که در دکوراسیون ویلا مورد استفاده قرار گرفته است. از کوچکترین وسایل ویلا مانند؛ شیرآلات، پوشش کف داخل ویلا و بیرون آن، کلید و پریز گرفته تا بزرگترین وسایل و امکانات مانند؛ انتخاب سنگ مرمر و چوب درختان برای کف ویلا، نرده‌های چوبی، گچبری‌های بی‌نظیر، تهیه پلکان گرد، انتخاب کاغذهای دیواری، استفاده از گل و گیاه و استفاده از شیشه برای برخی نقاط ویلا باید از بهترین کیفیت خریداری شده باشد.

خرید ویلا شمالخرید ویلا شمال

 

امکانات داخلی ویلاهای مجهز در زمان اجاره ویلا

در اکثر ویلاها حمام، سرویس بهداشتی، اتاق خواب و آشپزخانه ساخته می‌شود، اما هنگام خرید ویلا شمال بخش‌های متنوع دیگری نیز وجود دارند.

  • اتاق خواب

اتاق خواب‌ ویلاهای مجهز بزرگتر از اتاق خواب‌ ویلاهای معمولی می‌باشد. هم‌چنین این اتاق‌ها دارای مبلمان، تلویزیون، فضایی برای نشیمن، طراحی پنجره‌های قدی و تمام شیشه با نورپردازی زیبا می‌باشد. در ویلاهای مجهز خود اتاق خواب‌ها به عنوان یک سوئیت کامل به شمار می‌رود.

  • اتاق کار

اغلب اتاق کار ویلاهای مجهز از محیطی آرام و دنج طراحی شده است. کتابخانه کوچک با چندین قفسه مشخصه‌ی بیشتر اتاق کارها می‌باشد.

  • اتاق مطالعه

طراحی این اتاق‌ها به صورت دیوارهایی عایق در برابر شلوغی و صدا می‌باشد و بیشترین نور تامین شده برای اتاق مطالعه توسط نور خورشید صورت می‌گیرد.

  • اتاق لباس

ویلاهای مجهز برخلاف ویلاهای معمولی دارای یک اتاق با تعداد زیادی کمد در اندازه‌‌های مختلف می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید لباس مدنظر خود را انتخاب کنید و آماده مهمانی رفتن شوید.

  • آشپزخانه

آشپزخانه‌ ویلاهای مجهز علاوه بر مساحت بزرگ دارای تجهیزات کامل و کابینت‌‌های لوکس می‌باشد. چیدمان و طراحی امکانات آشپزخانه‌های مجهز به گونه‌ای می‌باشد که به راحتی قابل دسترس هستند. در واقع این آشپزخانه‌ها به دو بخش گرم که به پخت و پز غذا اختصاص دارد و بخش سرد که لوازم و دیگر تجهیزات در آن نگه‌داری می‌شود، تقسیم شده است.

خرید ویلا شمال به صورت مجهزخرید ویلا شمال به صورت مجهز


آیا خرید ویلا در شمال با 300 میلیون امکان پذیر است؟


 

 

  • اتاق ورزش و دیگر سرگرمی‌ها‌

در چنین اتاق‌هایی اغلب وسایل بازی نظیر؛ دوچرخه، وسایل بدنسازی و... به چشم می‌خورد. هر چه امکانات ورزشی بیشتر باشد ویلا دارای ارزش بیشتری خواهد بود. بررسی اتاق ورزش در ویلاهای مجهز دارای اهمیت است و شما در زمان خرید و فروش ویلا شمال و حتی اجاره آن می‌توانید این کار را انجام دهید.

  • حمام و سرویس بهداشتی‌

حمام ویلاهای مجهز دارای امکانات منحصر به فرد از وان‌های بزرگ، دوش بارانی، حوله خشک‌کن و کفپوش گرمایشی تشکیل شده است.

  • تراس ویلا

برخی از ویلاهای شمال کشور دارای تراس می‌باشد که هم در تابستان و هم در فصل زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تراس‌هایی که به صورت تمام شیشه‌ای هستند که به راحتی می‌توانید شاهد بارش برف و باران باشید. هم‌چنین تراس‌های تابستانی چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه‌ی سرسبز ویلا دارد.

  • محوطه و حیاط ویلا

برخی از ویلاهای مجهزی که اجاره داده می‌شوند، دارای محوطه‌ای در فضای باز ویلا هستند که به زمین بازی کودکان، استخر روباز و زمین والیبال اختصاص دارد. در حیاط بیشتر ویلاهای مجهز در کنار استخر باربیکیو در سه مدل گازی، زغالی و برقی به همراه آلاچیق تعبیه شده است. وجود استخر سرپوشیده به همراه مینی بار از دیگر امکانات ویلاهای مجهز به شمار می‌رود. ویلاهای مجهزی که قصد اجاره آن را در شمال کشور دارید، دارای پارکینگ سرپوشیده و روباز هستند.

  • روف گاردن

اغلب روف گاردن در ویلاهای مجهز دارای فضایی سبز در کنار آبنما و آلاچیق می‌باشد. به طوری که در این فضای فوق‌العاده می‌توانید به صرف ناهار، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بپردازید.

  • آسانسور

آسانسور یکی از امکانات مهم در کنار پله‌های مارپیچ ویلاهای مجهز می‌باشد. وجود آسانسور به شما کمک می‌کند تا در هنگام خرید ویلا شمال یا اجاره ویلاهای مجهز، اگر کودک یا فرد مسن به همراه شما باشد، رفتن به طبقات دیگر برای آن‌ها به راحتی صورت گیرد.

خرید ویلا شمالخرید ویلا شمال


خرید خانه روستایی ارزان قیمت در شمال


 

 

  • امنیت

در زمان اجاره ویلای مجهز، حتما به امنیت آن توجه داشته باشید، چرا که در اینگونه ویلاها تجهیزات مجهزی به کار رفته است بنابراین لازم است از امنیت بالایی برخوردار باشد. امنیت ویلاهای مجهز توسط انواع قفل‌ها استاندارد، دوربین‌های مداربسته، درب‌های ضد سرقت و پنجره‌های دوجداره صورت می‌گیرد تا ویلا دارای امنیت بالایی باشد.

  • امکانات هوشمند‌

امروزه با پیشرفت تکنولوزی، می‌توانید با نصب یک برنامه‌ی هوشمند بر روی تلفن همراه خود، صدای تلویزیون را کم، چراغ‌ها را خاموش، دمای ویلا را تنظیم و درب‌های ویلا را باز یا بسته کنید. این امکانات برای زمانی خوب است که شما در ویلا حضور ندارید و قصد دارید تا امنیت ویلا را مورد بررسی قرار دهید.

 

موقعیت مکانی ویلاهای مجهز در هنگام خرید ویلا شمال

ساخت اغلب ویلاهای مجهز در مرکز شهر صورت می‌گیرد که از موقعیت خوبی برخوردار نیستند. ویلاهای مجهز باید در مناطق خاصی ساخته شوند که چشم‌انداز بی‌نظیری داشته باشد. در هنگام اجاره ویلای مجهز باید حریم خصوصی افراد به خوبی رعایت شود. موقعیت قرارگیری ویلاهای مجهز باید به گونه‌ای طراحی شود تا افراد دسترسی آسانی به مراکز درمانی، مراکز خرید و امکانات ورزشی داشته باشند. ویلاهای ساخته شده در بافت شهری، دارای قیمت کمتری به نسبت دیگر ویلاها دارد.

 

نتیجه‌گیری‌

با نکات گفته شده از اجاره ویلای مجهز، وجود یک سالن بزرگ با دیگر امکانات در ویلا می‌تواند یک مهمانی بزرگ را برای شما فراهم کند. به طور کلی هزینه اجاره ویلاهای مجهز به امکانات داخلی و موقعیت قرارگیری ویلا بستگی دارد. بنابراین با در نظر گرفت میزان بودجه خود می‌‌توانید یک ویلای مجهز و لوکس را برای مدتی اجاره کنید.