شهر کوچک بنام سرخرود؛ شهری که برج های آسمان خراش از غیر بومیان را در خود گرد هم آورده است، شهر سرخرود مابین شهرهای ساحلی محموداباد - فریدونکنار و بابلسر واقع شده است. برای دسترسی به سرخرود میتوانید از جاده هراز وارد شهر آمل شوید و سپس محمودآباد و به این شهر ساحلی برسید و یا اینکه از سمت جاده فیروزکوه عازمِ سفر به یک منطقه ساحلی بینظیر شوید.

سرخرود شمال

در شهر سرخرود برج های معروفی همچون برج فروزان برج سفید بنا شده است که از مهم ترین برج های موجود در سرخرود می باشد؛ همانطور که اشاره شد شهر سرخرود مساحت کمی داشته است و در واقع مینی شهر شمالی لقب گرفته است که سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب نموده در سال های اخیر شاهد ساخت برج های چندین طبقه در جای‌جای آن بوده و هستیم.

سرخ رود به دلیل مساحت کم و خط ساحلی بی‌نظیرش و همچنین به دلیل رعایت حریم ساحلی که برخلاف سایر نوار ساحلی کشور؛ فقط در این شهر رعایت شده است؛ رنگ و بوی مدرنیته را به خود گرفته است.

شهر ساحلی سرخرود یک شهر بیزینسی در شمال کشور است که شما می توانید از مبلغ یک میلیارد به بالا برای خرید زمین در این شهر توریستی ساحلی اقدام کنید، همانطور که می دانید هر چه به نوار ساحلی نزدیکتر شوید قیمت زمین یا ویلا نیز افزایش می یابد از همین روی قیمت ویلا ها نیز از مثبت پنج میلیارد شروع شده و تا برج ها و آسمان خراش ها که قیمت های متفاوت خواهیم داشت.

خرید ویلا سرخرود به عنوان خرید ویلا ساحلی لحاظ می شود همچنین خرید زمین ساحلی در شهر سرخرود از پرطرفدارترین نوع خریدهای مشتریان و سرمایه گذاران در سال های اخیر بوده است.

خرید زمین سرخرود
مساحت تقریبی شهر ساحلی سرخرود ۵۴۰ هکتار می باشد که که در سال‌های اخیر ساخت های زیادی توسط سرمایه گذاران از کلان شهرهایی همچون اصفهان - تهران - مشهد به وجود آمده است پتانسیل سرمایه گذاری شهر سرخرود بسیار بالا می باشد و آینده بسیار درخشانی را برای این شهر ساحلی توقع خواهیم داشت؛ خرید زمین سرخرود و یا خرید زمین شمالی با دسترسی بسیار آسان و نزدیک به نوار ساحلی با فاصله بسیار اندک؛ از خواسته های مشتریان است که این شهر کوچک با خطِ ساحلی را به عنوان اهداف زندگی در آن نظر می گیرند..

خرید ویلا سرخرود و خرید زمین سرخرود را به عنوان خرید فایل های برند در نظر می گیرند زیرا به دلیل محدودیت مساحت در شهر سرخرود و نزدیکی و موقعیت ویژه آن به نوار ساحلی با پهنای زیاد به طبع قیمت بالاتری نسبت به سایر نقاط شمالی داشته است یا بهتر است بگوییم که قیمت زمین در سرخرود و قیمت ویلا در سرخرود نسبت به قیمت ویلا در محمودآباد یا قیمت زمین در محمود آباد یا سایر شهرهای شمالی بیشتر است.

خرید ویلا سرخرود

آب و هوای شهر ساحلی سرخرود همانند سایر مناطق شمالی اندکی مرطوب است ولی عموما ویلاها و زمین هایی که در شهر ساحلی سرخرود خریداری شده است یا بنا گردیده به صورت موقتی و یا در تایم های مختلف از آن استفاده می شود و اگر شما قصدِ سکونت دائم را دارید می توانید در آپارتمان های چند طبقه به دور از هرگونه رطوبت و یا در ویلا هایی که از خط ساحلی کمی فاصله دارند را در اختیار کنید.

خنکی و بادِ نسیمِ دریا در ماههای گرم سال؛ زمانی که در طبقاتِ فوقانی یک برج نشته اید؛ فوق العاده لذت بخش است.embarassed و در فصل سرد پاییز و زمستان؛ گویا در لندن زندگی می کنیدsmile

شهر ساحلی سرخرود از روستاهای بزرگ و کوچک زیادی تشکیل شده است؛ از مهمترین روستاهایی که می‌توان به آن اشاره کرد روستای درویش آباد که یک روستایِ برند با پتانسیل سرمایه گذاری شدیدا بالا و برج های چندین طبقه سر به فلک کشیده از جمله مناطقی است که قیمت ارزشی(قیمت منطقه یا ریالی در این مناطق معیار نمی باشد) در آن تعیین کننده قیمت خرید ویلا در سرخرود و یا قیمت زمین در سرخرود می باشد؛ از جمله دیگر روستاهای موجود در سرخرود می‌توان به روستای حاجی کلا- روستای وزرا محله- روستای مرزبند- روستای ملا کلا- روستای زنگی کلا- روستای معلم کلا- روستای علی آباد- منطقه بیشه کلا- دریاسر- سیاه رودسر- روستای احمدآباد مریج- احمدآباد کلیج- افرا سرا- گل محله- روستای شاه کتی- خط دریا سرخرود- بلوار دریا- منطقه خانه دریا- خیابان های گلشهر- بوستان و بهارستان. اشاره کرد.

در رابطه با قیمت ارزشی که اشاره کرده ایم باید بدانید که بعضی نقاط شمال و یا در مناطق برند قیمت ها معیار ریالی نخواهند داشت! یعنی شما بر اساس قیمت مناطق اطراف یا قیمت هر متر قابل محاسبه نخواهد بود و شما باید قیمت ارزشی آن را در نظر بگیرید به عنوان مثال ارزش واحدهای برج فروزان ۲۰۰ میلیارد تومان می باشد که این ارزش به عوامل زیادی وابسته و به این قیمت رسیده است؛ همچون موقعیت مکانی آن ویوی جاودانه آن، نوع ساخت، استحکام بنا، همسایگان در این آپارتمان و عوامل دیگری همچون پارکینگ - حیاط سازی - انباری و غیره می باشد، اینها تعیین کننده ارزش یک فایل می باشند که برای خرید زمین در سرخرود یا خرید ویلا در سرخرود باید این امر را یک امر طبیعی بدانید و همانند قیمت زمین در تهران یا  قیمت ویلا در تهران که به صورت متراژی محاسبه می گردد؛ در جای‌جای مختلف سرخرود چنین معیار متراژی تقریباً غیر منطقی بوده و بر اساس ارزش فایل قیمت ارزشی از سمت مالک عنوان می گردد.

برای خرید زمین سرخرود و یا خرید ویلا سرخرود و همچنین سرمایه گذاری در سرخرود تیم مجرب بورس ویلا؛ میزبان حضور شما عزیزان جهت خرید و فروش - ساخت - سرمایه‌گذاری و مشارکت در ساخت در شهر ساحلی سرخرود می باشد برای ارتباط با ما کافیست تماس بگیرید.

مهندس حسینی

09100919483

مهندس یوسفی

09302557072

سرخرود مازندران بورس ویلا

 

مقالاتِ پیشنهادی " بورس ویلا " :

آمل کجاست؟ آشنایی با خرید ویلا در آمل

رمشی کجاست خرید ویلا در رمشی چمستان

بهترین روستاهایی که در چمستان ارزش خرید ملک را دارند کدامند؟

بهترین شهرها در شمال برای خرید ملک

مزایای خرید ویلا در ارتفاعات چمستان

اسامی روستاهای نور و خرید ویلا در نور

راه های دسترسی چمستان به آمل، نور، ایزدشهر و محمودآباد