ویلا ساحلی چیست؟

ویلا ساحلی به ویلایی در شمال می گویند که کنارگذر خط ساحلی و با فاصله ی اندک از دریا و یا حتی در روستاها و شهرهای نزدیک به ساحل، ساخته می شود.  خرید ویلا ساحلی در شمال برای شما ؛ ویو چشم انداز مستقیم به دریا، دسترسی راحت به ساحل، دسترسی آسان به جاده های اصلی و امکانات رفاهی و تفریحی شهری، و دسترسی آسان به ویلای خودتان حتی در فصل زمستان بوجود می آورد.

ویلا ساحلی در شمال در داخل شهر و در خط ساحلی بنا شده اند این نوع ویلاها فاصله نزدیکی به ساحل دارند که  چشم اندازی زیبا از دریا را به شما نمایان می کنند. طراحی اکثر ویلا ساحلی بسیار شیک و لوکس می باشد، سقف شیروانی این نوع ویلاها زیبایی آن را دو چندان کرده است، ویلا ساحلی به علت داشتن نمای زیبا در میان خریداران محبوبیت زیادی دارد.

اغلب ویلاهای ساحلی لوکس از امکانات زیادی از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، سونا، جکوزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی بهره مند می باشند همچنین دکوراسیون داخلی این ویلاها بسیار لوکس طراحی شده است.

ویلا ساحلی شهرکی

 

 

 

مشکلات و معایب ویلاهای ساحلی در شهرک های ساحلی مازندران

1) شهرک های ویلایی در مازندران، مانند دشت نور، دریاسر، خانه دریا، نمک آبرود و... تابع قوانین و مقررات خاصی هستند. اگر شما فردی هستید که نمی خواهید هنگام به سر بردن در ویلایتان از قانون خاصی تبعیت کنید، از خرید ویلا ساحلی دوری کنید. زیرا در یک شهرک ساحلی مجموعه ای از افراد مختلف زندگی می کنند و برای جلوگیری از ایجاد هرج و مرج باید قانون های خاصی همه رعایت کنند.

2) از آنجائی که شاید شما مواقعی از سال را در ویلایتان حضور نداشته باشید، وظیفه حفاظت و نگهبانی از ویلا، نظافت، نگهداری از فضای سبز، و تامین امکانات بر عهده ای افرادی خاصی است ک شما باید ماهیانه حقوق این افراد که به طور مساوی بین صاحبان ویلا تقسیم می شود، پرداخت کنید.

3) از آنجائی که شهرک مجموعه ای ویلاها در کنار هم قرار دارند، ممکن است زمانی که شما در ویلا حضور پیدا می کنید دیگر ویلاها نیز همراه با مهمانانشان حضور داشته باشند. در نتیجه باعث ایجاد سروصدا می شود. اگر شما آدم صبوری هستید می توانید زمانی که برای استراحت به ویلای ساحلی تان در شمال می آید، با این موضوعات کنار آیید به فکر خرید ویلا ساحلی شهرکی در شمال باشید

4) شمال و خصوصا کناره های ساحل در زمان تابستان دارای آب و هوای شرجی  می باشد . و تحمل گرما را در این فصل پایین می آید. بننابراین شما باید در طول روز در داخل ویلا باشید و هزینه های بیشتری برای سیستم سرمایشی ویلایتان انجام دهید. همچنین به جهت رطوبتی بودن این مناطق عمر مفید وسایلتان پایین می آید و باید هزینه ی بیشتری را برای تعمیرات وسایلتان در نظر بگیرید.

5) ویلا های ساحلی داخل شهرک قیمت بسیار بالاتری نسبت به ویلا جنگلی و کوهستانی دارد. بنابراین شما باید برای خرید این نوع ویلاها ودجه بیشتری را کنار بگذارید.

ویلا ساحلی شهرکی

 

 

نکات خرید ویلا ساحلی در شهرک های مازندران

1) در زمان بازدید به دقت همه جای شهرک را بررسی نمائید. و موقعیت ویلایتان را دریابید تا از ویژگی های آن باخبر شوید . مثلا ممکن است ویلایتان در ابتدای شهرک و در کنار گیت نگهبانی یا کنار خیابان اصلی باشد که بدلیل سروصدای بیش از و غیرقابل کنترل آرامشتان را سلب کند. یا ممکن است بنای اطراف ویلایتان قرار گیرد که  ویلای شمارا کور کند.

2) در هنگام قرارداد حتما از نوشتن کتبی این موضوع که ویلایتان قرار است ویوی ابدی و همیشگی داشته باشد، اطمینان حاصل فرمائید.

3) بعضی از شهرک‌های خالی زمینی در پلاک اول ساحل دارند، و بسیار وسوسه‌انگیز می‌توانند برای خرید باشند چون فقط شما می‌مانید و دریا، در این هنگام دقت داشته باشید تا زمین مذکور حریم قانونی 60 متر ساحل را رعایت کرده باشد، در غیر این‌صورت چنان‌چه ویلایی در آن ساخته شود هر لحظه امکان تخریب آن به دلیل عدم رعایت حریم ساحل توسط نهادهای اجرایی وجود خواهد داشت.

4) شهرک ساحلی دارای تفریحات آبی همچون، استخر، قایق و... را دارا باشد.

5) ویلاهای موجود در شهرک ساحلی باید به گونه‌ای جانمایی و احداث شوند تا چشم‌انداز دریا و جنگل را به طور یکسان برای تمامی ویلاهای موجود در شهرک به ارمغان آورد.

ویلا ساحلی شهرکی

 

برای اینکه معامله خوبی داشته باشید، و خریدی امن در رابطه با ویلا ساحلی در شهرک را تجربه کنید، مشاوران املاک بورس ویلا با سال ها تجربه و خدمت و با تسلط بر منطقه در خدمت شما متقاضیان عزیز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

خرید یولا ساحلی داخل شهرک

 

 

مقالات پیشنهادی سایت بورس ویلا:

 

انواع ویلا در شمال از نظر ساخت

تفاوت خرید ویلا دوبلکس و نیم پیلوت

خرید ویلا شمال و مجوز ساخت استخر در آن

طراحی نما رومی برای ویلا در شمال و بررسی هزینه های ساخت آن

انواع ویلا در شمال از نظر سازه و معماری

سند عرصه و اعیان چیست؟