خرید زمین در شمال با 50 میلیون پیش پرداخت


 

شمال کشور، دارای زمین های بسیاری با کاربری های متنوع، متراژ متفاوت، در لوکیشن ها متفاوت و.... می باشد، در واقع زمین های سرسبز و خوش آب و هوای شمال کشور، علاوه بر داشتن طبیعت فوق العاده زیبا، گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد، یک از ویژگی های خرید زمین که امروزه باعث شده است، افراد بسیاری به دنبال خرید زمین در شمال باشند، افزایش قیمت زمین و ارزش روز افزون آن می باشد، با ما همراه باشید، تا به شما، یک پیشنهاد عالی در زمینه ی خرید زمین در شمال ارائه دهیم.

 

خرید زمین در شمال

 

در ابتدا باید بدانید که، زمین ها انواع کاربری مختلف دارد و به صورت زیر می باشد؛

  • کاربر مسکونی
  • کاربر تجاری
  • کاربر ورزشی
  • کاربر زراعی
  • و...

برای خرید زمین در شمال، در ابتدا باید هدف خود را از خرید مشخص کنید، زمین ها، کاربردهای متنوعی، در املاک و مستغلات دارد، برای مثال؛ با خرید یک زمین با کاربری مسکونی، می توانید پروژه ی ساخت و ساز را آغاز کنید، و همچنین اگر به کشاورزی و باغ مرکبات و... علاقه مندید، خرید زمین های کشاورزی، گزینه ی مناسبی برای شما می باشد.

 

مزایای خرید زمین در شمال

  • خرید زمین در شمال یک گزینه ی ایده آل و هوشمند می باشد.
  • قیمت و ارزش زمین با گذر زمان افزایش پیدا می کند.
  • بعد از خرید زمین در شمال می توان اقدام به ساخت و ساز نمود.
  • نگهداری زمین بسیار راحت و بی خطر می باشد.
  • زمین های بسیاری در منطقه ی ساحلی و جنگلی وجود دارد، که بر اساس علایق خود می توانید، زمین مورد نظر را انتخاب کنید.
  • همچنین، با سرمایه کم می توانید زمینی با متراژ پایین تر خریداری کنید.
  • و.....

 

خرید زمین در شمال

 

خرید اقساطی زمین با 50 میلیون پیش پرداخت در شمال

 یکی از آپشن هایی که اغلب زمین های قابل فروش در شمال دارا می باشند، شرایط فروش به صورت اقساطی و حتی با ۵۰ میلیون پیش پرداخت می باشد، از سال ۹۸ تا به امروز، ارزش و قیمت زمین، رشد صعودی داشته است، از این سوی همه افراد سعی بر آن داشته اند، ملکی را در شمال خریداری کنند، شما با هر مقدار بودجه و حتی متراژ کم، می توانید زمینی را در شمال خریداری کنید، بارها دیده شده است که، آگهی فروش زمین هایی با شرایط اقساطی، مثلا با پیش پرداخت 50 میلیون تومان توجه را به خود جلب می نماید، در واقع فروش چنین زمین هایی، اینگونه است که، اگر زمین مورد نظر ۴۰۰ متر می باشد، و حدودا متری 2 میلیون تومان باشد، در این صورت کل مبلغ پرداختی برای خرید این نوع زمین، ۸۰۰ میلیون تومان است، فروشنده، در صورت رضایت به پرداخت اقساطی، باید حداقل نصف مبلغ را پیش و مابقی را نهایتا بدون بهره، با چک های سه ماهه باید دریافت نماید، شما برای اینکه بتوانید چنین ملکی هایی با شرایط فروش اقساطی در شمال پیدا کنید، باید به یک مشاور املاک معتبر مراجعه کنید، و تا زمین هایی که با این شرایط فروش، به شما پیشنهاد دهند.

اما باید در زمینه خرید ویلا و زمین ارزان قیمت با پیش پرداخت کم باید بسیار دقت کنید، زیرا ممکن است در این مسیر دچار مشکل شوید، در واقع ممکن است بعضی از فروشندگان، زمین هایی با کاربری زراعی که مجاز به ساخت مسکن در آن ممکن نیست، به صورت زمین مسکونی با قیمتی ارزان به فروش برسانند، در این صورت، برای اینکه از چنین مواردی در امان بمانید، حتما قبل از خرید زمین، نوع کاربری زمین را توسط شهرداری و... استعلام بگیرید، اگر در چنین ملک های اقدام به ساخت نماید، این ویلاها ساخته شده، از سمت ارگان‌ های دولتی، همچون وزارت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و... تخریب خواهند شد، زیرا ساخت ویلا، فقط در ملک های با کاربری مسکونی و دارای مجوز ساخت، امکان پذیر می باشد، بنابراین حتما برای خرید زمین ارزان، با پیش پرداخت کم ،به مشاوران املاک معتبر مراجعه کنید.

همچنین می توان بیان داشت که، با سرمایه کم می توانید، زمینی با متراژ پایین تر خریداری کنید، و از این کار سود بسیار بدست آورید، زیرا با گذر زمان، قیمت و ارزش ملک روزانه در حال افزایش می باید، و حتی می توانید اقدام به ساخت ویلا و.... نمایید، لازم به ذکر می باشد که برای خرید زمین، می توانید شهرهای نوشهر، نور، چمستان و محمودآباد و... را در الویت قرار دهید، زیرا این شهرهای نزدیک، تهران می باشند، و علاوه بر آن ارزش ملک روزانه در حال افزایش می باشد، و از همه مهم تر دارای شرایط فروش به صورت اقساطی می باشند، خرید زمین در واقع یکی از انتخاب های هوشمند می باشد، که می توانید از این امتیاز به نحو احسن استفاده کنید، تا صاحب یکی از ملک های موجود در شمال شوید.

 

خرید زمین در شمال

 

در کلام آخر، باید بدانید سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری هوشمند و پر سود می باشد، امروزه افراد بسیاری، شمال کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند، اما نکته ایی که باید بدانید این است که، حتما باید قبل از انجام معاملات، از مشاورین املاک در خواست مشاوره و کمک کنید، و عوامل مهم و تاثیر گذار مانند؛ اسناد و مدارک رسمی اعم از؛ سند شش دانگ، تک برگ و... مجوز ساخت، بافت مسکونی نوع کاربری، بر زمین، لوکیشن زمین و قیمت ملک، ارزش ملک و منطقه و.... را مورد بررسی قرار دهید، در واقع استان مازندران یکی از استان های پرطرفدار و توریست پذیر می باشد، از این سوی بهترین منطقه برای خرید و فروش زمین و ویلا و... محسوب می شود، برای اینکه بتوانید یک انتخاب هوشمند داشته باشید، باید با کسب اطلاعات بیشتر، اقدام کنید، برای انجام این کار می توانید از مشاورین مجرب بورس ویلا   راهنمایی بگیرید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی بورس ویلا، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


 

مقالات پیشنهادی بورس ویلا

 چرا استحکام بنای ملک در شمال مهم است 

 خرید ویلا بهتر است یا ساخت ویلا به همراه پیمانکار و مزایای آن 

 بهترین زمان خرید ملک در نوسانات بازار

سرمایه گذاری در خرید زمین در شمال پر سودتر است یا خرید ارز دیجیتال

از کدام املاک خرید کنیم؟ مزایای املاکی که می توان خرید آسان داشت؟

سرمایه گذاری در بازار مسکن یا خرید و فروش ویلا و زمین در شمال